når?

emk23

Forelsket i forumet
når kjente dere babyen? jeg har 2barn fra før men dette er min 10graviditet,og jeg vil si jeg kjenner ungen daglig!!!  er ikke dette litt tidlig da i uke 18?

ja men jeg synes bare det er rart men morro da[:D] kansje det har noe med og gjøre at veslejenta mi netopp ble 1år og tett graviditet?

Jeg er gravid for 1. gang og kjenner det hver dag jeg og [:D][:D][:D] Jordmor sa at det var vanlig å kjenne det fra man var 18 uker til meg

dette er mitt 2 sv.skap, kjente liv første gang i uke 15. kjent daglig siden uke 18. [:D]

Jeg er 15+4 og har dessverre ikke kjent noe ennå (eller, jeg kjente noe 1. april, men jeg er ikke sikker på om det var liv... venter på å kjenne det igjen). Det jeg har lest om det er at man kan kjenne det fra ganske tidlig (rundt uke 10-12) om man er flergangsfødende, men at det ikke er uvanlig å måtte vente til uke 20-22 heller...

Du får vel bare nyte følelsen av liv - jeg gleder meg til å kunne kjenne det jeg også!

Jeg har hørt at flergangsfødende har kjent barnet så tidlig som i uke 16, så det kan nok stemme at det er barnet du kjenner.

kjente ingen ting før i uke 19. men da jikk d fort fra "bobling" til spark... bare dager...[:D]

Jeg kjente den lille allerede i uke 14 jeg og samboer kjente den lille sparke i uke 18.. Dette er barn nr 2.. Så det er ikke uvanlig..

Back
Topp