når

edurt

Betatt av forumet
når kjente dere liv?

Var en plass mellom uke 18 og 19.

ok, da kan jeg roe meg litt ned. men det tar vel lengre tid med den første før man kjenner noe.

uke 14 kjente jeg liv, men jeg er 2 gangs.. Så det er helt normalt at du enda ikke har kjent noe..

d gikk lang tid før jeg kjente noe, var vel i uke 22. Det var pga at morkaka låg på fremsiden og ble som en støtdemper for spark....

Eg kjente liv når eg var i slutten av uke 14, men det er veldig tidlig til å være min første. Nå kjenner eg sparking fleire ganger om dagen[:D] Men snakket med mine venniner om det og dei kjente ikkje noe liv før 18-20 uker.

har så lyst og kjenne liv, trur liksom at der ikke er noe inni der. jeg er ei ordentlig tuillmus tenker dere vel.....

var vel i uke 14.men jeg er andre gangs.   

Kjente nok liv i uke 15-16, men va ikkje HEILT sikker før uke 18. Første svangerskap.

[:D]jeg er sikker på at jeg kjente noe på morgenen den 1. april... (var da 14+6) men det var så raskt og svakt at jeg i ettertid er usikker på om det var liv eller luft.... Er forberedt på å ikke kjenne noe på noen uker ennå, så jeg gleder meg til neste tirsdag for da får vi forhåpentligvis høre hjertelyden (da får jeg endelig en skikkelig bekreftelse på at det virkelig er et barn der.... kjenner til den usikkerheten ja!)

Jeg tror kanskje jeg har kjent noe i en uke nå...Er min første så jeg vet ikke helt men...Hvis det var nurket mitt jeg kjente var det i uke 17.

Jeg kjente i uke 16-17, var litt usikker på om det var det jeg kjente da, siden det var så tidlig, men nå vet jeg at det var det det var! Ble hele tiden sterkere...[:)] Nå stikker ho føttene nesten ut av magen kjennes det ut som, så nå er det ihvertfall ikke noe tvil[;)]

Mens vi er inne på temaet - dere som har født før eller er langt ut i svangerskapet - er det noen forskjell på når på døgnet dere kjenner det sparker? Som jeg sa tidligere her så har jeg kjent noe i en uke nå som jeg tror er nurket mitt som sparker,har en sånn leamus-følelse nede i magen.Men det er stort sett på kvelden,og når jeg har sittet foroverlent en stund foran pc`n (det foregår også som regel på kvelden)Noen som kan svare meg på det?[:)]

Jeg kjente liv i rundt uke 16 og 17.

trur det var i uke 21 eller noe [:)] min baby er ganske rolig nå, sparker ikke hver dag, men det var visst normalt når jeg er 25 uker på vei. legen sa  igår, enten er det liv eller så er det ikke.. greit for han å si det tenkte jeg da men....

kjente liv første gang ca uke18. turte ikke helt å kjenne etter før etter ultralyden.. måtte vere sikker på at d faktisk var en baby der.. høres kansje rart ut.   ..men nå kjennes det gått[:D].STOR forandring på bare en uke!!

dårlig gjort av legen å si sånn!!! hadde blitt dritforbanna!!!

Uke 16

kjente liv første gang ca i uke 18.. turte ikke helt kjenne etter før ultralyden...måtte vere sikker på at det var en baby der.. høres kansje dumt ut.  ...men nå kjenner jeg sparkene gått[:D] stOOOr forandring på bare en uke!!!

Back
Topp