Når...

Froya88

Forumet er livet
...begynte dere å "få mage"?
Er jo veldig forskjellig fra person til person,men hadde vært litt moro å høre om nettopp deg! [;)]

Svarer det samme her jeg[;)]

Jeg har allerede fått litt mage. Skulle tro jeg var 3-4 mnd og ikke 7 uker. Men nå er jo dette tredjemann, så det er jo ikke så rart. Fikk like tidlig mage med andre mann og, mens med første så du ikke magen før jeg var 4 mnd på vei.

Er litt polstret fra før, men la meg i grunn ut over hoftene etc først. I uke 20 spratt magen frem[:D] mandagen var jeg på sjekk og magen var godt under normalen, torsdag måtte jeg kjøpe mammabukse[:)] ligger akkurat under normalen fortsatt da..

Det var vel va I uke 12 - 13, Klærne begynnte I vært fall og stramme såpass mye da at di måtte buttes ut med noen mere behagelige.
Nå er det bra mange som kommenterer at di synes magen er blitt såh stor..... [:D]

Fått mage men ser bare ut som om eg har spist litt for mykje de siste mnd, gravid magen kommer vel snart tenker eg.

Det har egentlig ikke synes på meg før nå de 2 siste ukene. Nå er det en liten søt gravidmage der![:)]
(Ikke så mange som ser det om de ikke vet det da. Men man ser det vel best på sin egen kropp...)

Fikk mage i uke 14  - da plutselig spratt den frem!

cissi:jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen,gratulerer[:D]

min mage kom vel rundt uke 18,slik at folk kunne se at jeg faktisk var gravid.jeg  som kjenner kroppen min,følte det jo tidligere.

Fikk ikke så mye mage før etter uke 20. Folk begynte ikke å kommentere magen før etter uke 22 en gang.

Selv synes jeg magen er kjempestor nå, men mange sier den ikke er så stor med tanke på at jeg bare har noen dager igjen til termin.

jeg merker at buksene mine ikke er helt passe om dagen, men det har det vært i de siste par ukene. Dette er andre mann, men er litt polstra selv, bruker mammabukser allerede for blir så dårlig når buksene sitter for stramt på

ORIGINAL: Stardust

cissi:jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen,gratulerer[:D]

min mage kom vel rundt uke 18,slik at folk kunne se at jeg faktisk var gravid.jeg  som kjenner kroppen min,følte det jo tidligere.

Hehe. Takk[:D]

Magen min kom nå nettopp.. nesten hvertfall.. rundt uke 19 - 20 kunne en vel begynne å skimte magen..
nå er det tydelig en gravid mage[:D]

Her er magen min i dag. 15+3. Ikke akkurat så stor enda, bare en liten bulk.(nå er jeg veldig tynn fra før av da) Den var nesten større i uke 12 pga oppblåsthet faktisk. Men den kommer vel snart om noen uker håper jeg:)

Vanskelig å si.. jeg synes jeg har hatt mage siden ca uke 20, mens andre har bemerket det nå (uke 23). Uansett ikke store strutten enda, men det kommer nok [:)]

Jeg har fått mage ja [:D]

må gratulere både trine85, og cissi med graviditeten, fikk det med meg først nå jeg..

Jeg begynte så vidt å få mage for to uker siden, men nå den siste uka har den vokst litt..så nå kan man endelig se at jeg er gravid [:D]

Takk Jas[:D]

jeg begynte å få mage i uke 17. den er liten fremdeles og jeg begynner å bli temmelig irritert over alle som måper når de ser meg og sier "så liten mage, går nesten ikke an å se at du er gravid"

Back
Topp