Når

Lykkespiren2017

Blir kjent med forumet
....lillemor er så tydelig aktiv at magen "hopper" store deler av dagen! Og når samboeren legger hodet på magen kjenner at hun dulter han gang på gang i ansiktet når han snakker til henne. Altså øyeblikk som dette er gull verdt, bobler over av stolthet og kjærlighet over vår lille egne familie[emoji7]

Del gjerne dine tanker eller øyeblikk du blir ekstra rørt over!

....lillemor er så tydelig aktiv at magen "hopper" store deler av dagen! Og når samboeren legger hodet på magen kjenner at hun dulter han gang på gang i ansiktet når han snakker til henne. Altså øyeblikk som dette er gull verdt, bobler over av stolthet og kjærlighet over vår lille egne familie[emoji7]

Del gjerne dine tanker eller øyeblikk du blir ekstra rørt over!
Fantastisk [emoji7]

Jeg føler jo selvsagt mye glede over det nye familiemedlemmet som er på vei, men når toåringen i hus prøver å synge med eller si det som vi sier/synger eller jeg overhører hun synger med på favorittprogrammet på TV (paw patrol:p) så kjenner jeg faktisk at jeg bobler over av kjærlighet over hvor søt og god hun er :p Og om hun ser jeg har det vondt eller hun er uheldig og feks slår borti meg med leker e.l., og hun bare: går bra mamma! og klapper meg på håret <3
Og når hun ser på meg med de store øynene og det gliset og bare: bebip i magen mamma! og holder en hånd på magen min (hun tror egentlig babyen er i navlen, men det er ikke så nøye:p hehe.. hun skjønner det vel mer når babyen begynner å sparke, hun holder på magen i maks 4 sekund før hun flytter hånda, så vanskelig å få det til å treffe:p).
Herregud så mye vi har å se frem til!

Det var stort og rørende at samboeren min (og kommende pappa) i dag kjente den lille jenta vår sparke for første gang. 21+4 og førstegangsgravid, så dette har vært etterlengtet [emoji173]

Når storebror spør hvordan dagen til babyen har vært <3
Eller når han sier at han gleder seg til at vi fem (!!) skal være sammen om ting, ergo babyen i magen inkludert <3 Og at han må presisere at han ikke teller feil, men mener at babyen er nr. fem :)

Må innrømme at storebror rører meg mer om dagen, men uten at mannen er kjip på noen måte, men vi har liksom vært igjennom dette sammen to ganger før, dette er nytt for storebror at han får med seg så mye av graviditeten :)

Back
Topp