når?

Gladibarn

Flørter med forumet
Når begynner dere å kjøpe/strikke klær til den lille i magen. Har så lyst og strikke...men syns eg bør vente til etter oul. Er 14+4 i dag

Jeg hadde strikket i vei om du ønsker det. :) Det er omtrent like stor(liten) kjangs for å miste nå som senere i svangerskapet. Eneste grunn for å vente ville vært om du vil vente til du vet kjønn. ;)

Sist begynte eg å hekle før eg ble gravid :-P (utålmodig :-P hehe ) denne gangen har eg ikke starta da eg ikke veit hva eg skal lage ennå.. teppet har eg laga så mange av!

Men strikk og hekle i vei ville eg gjort :-) er en veldig koselig ting å gjere i ventetida iallfall :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns eg og :) men føler det er noko som held meg igjen.....sikkert meg og min dårlige tankegang....."det kan jo gå gale enno".....prøver å snu den, men har ikkje klart det enno :p

Strikk i vei :) det hadde jeg gjort om jeg hadde kunnet det, er jo så mye fint man kan lage !! :D misunnelig på dere som kan! Jeg har kjøpt og gjort alt etter som hva jeg har følt for når jeg følte for det, er jo kjempe koselig å dulle på mens man er gravid ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Strikk og kjøp, ikke vær redd. Vi tenker slik at det er ikke siste gangen vi prøver på å få barn :)

Begynner etter oul :) har litt etter de 2 andre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 11+2 i dag og svigermor begynte å strikke klær for flere uker siden :p Vi begynner sikkert å kjøpe klær etter oul når vi har fått vite kjønn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg strikker , hekler og syr i vei allerede :) det er jo ting som allerede tar tid, så greit å begynne tidlig ;)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Farmor har allerede begynt å strikke her, jeg har kjøpt en body;)

Litt over 2 veker til oul......har mange prosjekt eg skal strikke......så manglar ikkje på håndarbeid. Men er så koseleg å strikke smått babytøy. Passar meg bra at det er ein desemberbaby treng masse gode ullklær :)

Eg har strikka et vognteppe og kjøpt en ulldrakt :) ellers tenker å kjøpe ting med farge på når vi har vært på oul :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal strikke teppe til lille, må bare få kjøpt garn og riktig pinner :p

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Har det meste etter de andre to. Men lyst på nytt hente sett. Blir å vente til etter OUL :)

Jeg skulle ønske jeg kunne mer avansert strikking, men tror jeg vil være stolt hvis jeg får til noe enklere også! :D

Sniker fra nov:)
Jeg venter til jeg har vært på oul, men er jo ikke noe problem å strikke/kjøpe nøytrale farger da ☺️

Jeg strikker et babyteppe, er 15 uker på vei nå, men begynte når jeg var 9 uker :-) go for it. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil vente til etter ordinær ul. I håp om jeg får vite kjønn :-) å kan kjøpe å bestille riktig farge :P

Desember 2014

Bruker App

Strikk i vei :) det hadde jeg gjort om jeg hadde kunnet det, er jo så mye fint man kan lage !! :D misunnelig på dere som kan! Jeg har kjøpt og gjort alt etter som hva jeg har følt for når jeg følte for det, er jo kjempe koselig å dulle på mens man er gravid ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Jeg lærte meg å strikke da jeg var 24, tok bare fem minutter :) så om du vil så kan du lære det :D

Strikketøyet kan fort ta tid, så det hadde jeg funnet fram :)

Back
Topp