Når?

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Når tenker dere å si ifra til sjefen deres? tenker egentlig å vente så lenge som mulig, hvertfall passert uke 12.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg venter nok til jeg er ved 12 uker. Vil gjennom første legekontroll og evt tidlig ul først :-)

Noen sier at man trenger ikke å si fra før man nesten skal ut i permisjon. men det er litt drøyt å vente så lenge da:p

Jeg kommer nok til å si ifra rundt uke 12 jeg og. Kanskje litt før. Dette for å få tilrettelagt arbeidsoppgaver og unngå stress. Jeg fikk svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap og må derfor unngå stress denne gangen. Jeg har mye ansvar på jobben og tror nok jeg føler meg roligere dersom jeg kan få gitt litt ansvar over på kollegaene mine.

har sagt fra pga at jeg har vært så dårlig. mye enklere for dem å ta hensyn. men om en mnd slutter jeg, og vi flytter. blir hjemme med storebror til han får ny bhg i august, så tar jeg perm gitt!

Jeg sa i fra i forbindelse med kontraktskriving for jobbytte denne uke. Så både ny og gammel arbeidsgiver vet det. Uke 8 imorgen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva jobber dere med? tenker litt på ang tunge løft.

Uke 12-ish om ikke magen blir for stor...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sa i fra i forbindelse med kontraktskriving for jobbytte denne uke. Så både ny og gammel arbeidsgiver vet det. Uke 8 imorgen.

Hva sa ny arbeidsgiver da? Jeg skal på kontraktsmøte til onsdag, men vet ikke om jeg tør si ifra om graviditeten:/ er redd de ikke vil gi meg jobben, da det er et års vikariat, men jeg må jo ha jobb!! Frustrert!!

Hva sa ny arbeidsgiver da? Jeg skal på kontraktsmøte til onsdag, men vet ikke om jeg tør si ifra om graviditeten:/ er redd de ikke vil gi meg jobben, da det er et års vikariat, men jeg må jo ha jobb!! Frustrert!!
De var bare veldig glad for at jeg sa ifra så tidlig. Ingen negative tilbakemeldinger ellers! :-)

Har sagt fra! Hun begynte å gråte av glede på vår vegne :) Så det gikk bra! Greit å si fra sånn at de kan tilrettelegge litt og sånn at de vet litt mer om jeg plutselig blir borte pga at jeg er dårlig osv :) vi har et veldig godt forhold så var ikke tvil...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er lærer, sa da fra i fht plan for neste år :)

Last edited:
Jeg håper bytte jobb, så jeg må si det nå på mandag. Da er jeg vel ca 9 uker. Håper ikke jeg ikke får jobben pga det.

Skal i møte på tirsdag med ny rektor på den skolen jeg skal jobbe på fra høsten. Da skal eg få komme med ønske for neste år. Tenker det kanskje er like greit at jeg sier det da, så de får det inn i planene allerede. Er så teit å sitte å si hvordan jeg vil ha det og snakke om et årsvikariat, og så kommer jeg om tre uker og sier jeg bare kan jobbe ca 3 mnd.

Jeg sa i fra til sjefen på fredag, 8+1. Eg er sykemeldt fordi eg er så kvalm og utrolig trøtt/sliten. Er sykepleier på sykehjem så har mange tunge løft i løpet av dagen. Stresset veldig mye med at eg ikke skulle gjøre feil med medisiner o.l siden eg er så trøtt. Sjefen ble veldig glad for at eg sa i fra så tidlig så hun kunne være med å tilrettelegge for meg :)

Jeg forteller det neste uke, er sykmeldt i 2 uker først, men kommer nok til å bli hjemme. Hadde fødseldeprisjoner sist og kjenner de har kommet snikende desverre:(

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Nå er jo jeg utplassert via nav i en barnehage, så jeg vet jo ikke hvor lenge jeg skal være der, men jeg har sagt det allerede, bare fordi jeg gleder meg så mye :D

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Back
Topp