Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...men eg har finrekkna på det...Og skal eg jobbe so må eg ha bhg plass til to og en sfo plass, dvs at halve lønna mi forvinn i dette, og då har eg ikkje rekna med kjøring til og frå jobb...so alt i alt so vil eg ha omtrent det samme utbetalt om eg er heime eller på jobb*misunnelig* mohn!
Jeg har søkt på studentbhg, ser for meg at d er lettest å få plass der! men så slo det meg at jeg kunne vel søkt i komm./private uansett??
Kan man søke i en kommune/fylke man ikke bor?
Hehe...men eg har finrekkna på det...Og skal eg jobbe so må eg ha bhg plass til to og en sfo plass, dvs at halve lønna mi forvinn i dette, og då har eg ikkje rekna med kjøring til og frå jobb...so alt i alt so vil eg ha omtrent det samme utbetalt om eg er heime eller på jobb
Men prøva no også å legge til sides litt lønn, og få betalt mest mulig på billån og slikt so det er minst utgifter når eg skal gå heime ulønna.
Nåd det gjeld å søke bhg til andre kommuner så kjem det nok heilt an på kommunen du evt skal søke til. Nokre kommuner tek imot søknader frå andre kommuner, mens andre ikkje gjere det. Spørst vel litt kva kapasitet dei har. Her i området er det gjerne vanskelig å få bhg plass i "byen", so då veit eg nokre søker til dei mindre nabo kommunane som ikkje har so mange innbyggara og som har god kapasitet..
Er vel ikke så mye å grue seg til nei. De aller fleste barn har det veldig bra i barnehagen.oktober her tror det skal gå greit jeg.. gruer meg ikke til det