Når

Lingje84

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
begynne å ordne å finne fram saker til babyen? har alt liggene på et kott

alt vi har er nøytralt siden vi ikke viste hva vi fikk sist og at siden hun forlott oss så fort har vi bare en kjole.

Jeg blir nok ikke å finne særlig fram før mot termin. Men tipper jeg begynner så smått me å vaske litt klær etter sommeren:-)

På fredag skal jeg på UL, og etter det skal jeg hente opp familievugga vår fra kjelleren og sette den i stua, så skal jeg sakte men sikkert fylle den opp iløpet av sommeren med søte små ting jeg kjøper til babyen. Gleder meg til å gå å se på den hver dag! mer enn det tror jeg ikke vi skal lete frem før det nærmer seg termin.

Blir nok en stund til enda:) Sist handlet jeg vogn allerede i juni, storesøster kom 1nov. hehe
Har det ikke like travelt denne gang, dessuten må jeg ha noe å gjøre om jeg blir sykemeldt på slutten slik som sist:)

Når vi flytter om et par uker kommer vi til å gjøre klart litt, sette opp sprinkelseng på barnerommet (NM og babyen skal dele rom etterhvert så vil lage rommet til dem begge med en gang slik at han føler at det er rommet til han og lillebabyen, ikke bare sitt) f.eks. Ellers kommer vi sikkert til å ta det litt etter litt. Jeg er en ivrig redebygger, så klarer ikke vente for lenge

Back
Topp