Når?

1+1

....
Når fødte dere i forhold til termin? Og fikk dere noe forvarsel/tegn på at nå skulle det skje? :-) Er så spennende å ha under to uker igjen her, og føle på at kroppen forbereder seg :-)

Min første kom 4 dager før ul termin og seks dager før menstermin, men det er helt vanlig hos oss jentene i familien min.
Så nå sitter jeg her 9 dager før termin og kjenner på hvert eneste tegn kroppen gir for at noe i tilfelle er på gang.

Førstemann kom ti dager over termin.
Hadde ingen særlige tegn før riene plutselig satte seg i ryggen, vonde fra første. Jeg har med andre ord ikke opplevd tegningsblødning, slimpropp eller vannavgang som "alle" snakker om - så jeg er spent denne gangen..

Her kom hun 2 dager etter termin...

Han kom 8 dager før ordinær ul-termin.
Hadde ikke noen forvarsler før dagen før han kom til verden. Da hadde jeg uregelmessige kynnere som gjorde vondt (kjentes ut som mensensmerter). Slimproppen gikk ca 12 timer før fødselen startet. Det var først når vannet gikk at jeg skjønte at fødselen var i gang, før den tid opplevde jeg smertene kun som litt vonde kynnere/maserier som ikke kom regelmessig eller med korte nok intervaller.

Blir spennende å se når jenta deres har planer om å komme til verden :-D

Back
Topp