Når

Jeg har planer om å begynne med en ts maisgrøt i melka når Mia ikke sover natten rundt lengre. Begynner med ei flaske i døgnet, og øker gradvis.

Sandra var 2,5-3 måneder da hun begynte med velling.

kan du gi grøt på flaske???? er ikke helt inn i sant her jeg!!! men kan jeg gi snuppa mi det nå siden ho sover så urolig..??? og hvis jeg kan det hva bruker jeg og hvordan???

Skader ikke prøve da... Legen min anbefalte maisgrøt pga at den ikke inneholder noe greier som de ikke skal ha så tidlig.

Det er ikke verre enn å slutte.

En ts grøt på flaska...

tusen takk..[:D]
da skal jeg dra i butikken og kjøpe det i morra.. da håper jeg detta blir min siste våkennatt nå.. er sååååååååååååååååå sliten av å ikke sove..

Åååå ja da kan jeg jo starte og gi henne da, sliter så  med å få henne til å legge på seg, og sove ordentlig. Så da kan jo det prøves. Takker for svar[:)]

her har gutten vår fått flytende grøt og velling i en 14dagers tid og det går super bra,han fr det bare morgen og kveld da..resten av dagen er det mme[:)]

hvor kjøper man dette? skal man ta en ts maisgrøt i flaska med mme da? dette må jeg prøve på mathias.. han spiser så ofte om natta.
hva er forskjell på flytende grøt, velling og maisgrøt egentlig? kjøper alt i vanlig butikk?

ORIGINAL: guttebaby86

hvor kjøper man dette? skal man ta en ts maisgrøt i flaska med mme da? dette må jeg prøve på mathias.. han spiser så ofte om natta.
hva er forskjell på flytende grøt, velling og maisgrøt egentlig? kjøper alt i vanlig butikk?

du får kjøpt det i de fleste butikker, jeg vet ikke hva forskjellen på detta er da... men trur de mente en ts med maisgrøt på mme flaska..

Back
Topp