Når??

Ja stemmer det...når du sier det så husker jeg at mamma alltid har sagt det[:D] Hehe...så bra da,da kan jeg ha jula litt til.....

jeg har allerede ryddet den ut. 1 januar her i hus.

ORIGINAL: monicola

Her i huset gjelder 13 dag jul .... vært tradisjon hjemme der jeg kommer fra i flere generasjoner .... hvorfor 13 dag jul aner jeg ikke [:D]

13 dag jul kommer Knut å kaster jula ut! [:)]

Her i huset kaster jeg ut pynten så fort kalenderen viser 1 januar! Men hjemme hos foreldrene mine har de det til 13 dag! [:)]

her er det mellom 13-20 dags jul,så det blir nok julestue en stund til[;)]

Koselig å ha jula ei lita stund da..med tanke på hvor lang tid man bruker på å styre,pynte og ordne..(værtfall jeg)[:D]

Jeg er ikke vant til å gå hjemme og sulle i førjulstiden. Mange års studie har gjort at jeg som regel har sittet pal og nilest helt inn jula. Dette er første året jeg har hatt god tid til å pynte og bake og vaske ned hus osv.
Beg å pynte i slutten av november. Tro det eller ei. Nå er jeg så lei julepynt og kaker at jeg kastet ut alt i går. Så deilig å få det litt mer minimalistisk igjen. Men tidligere om årene har jeg vel ventet til 13 dag jul.

Eg har rydda etter jula i dag.. men eg meinar ar 13 dag jul er vanlig!

Er vel 13dag jul som er "slutten" på jula etter gammelt av...Det er vel på fredag er det ikkje? Tenkjer eg rydder ut i løpet av veka. Altså litt for tidleg i år [;)]

2 nyttårs dag.føler det er over da!

Blir nok til helga her i huset. Vil gjerne ha en litt jul etter nyåret også, men blir fort lei.
Skal bli godt å få den bort og sette fram vanlige ting også. [:)]

Back
Topp