Når...

Phleos

Blir kjent med forumet
er tiden inne til å fortelle familie og venner om den lille spiren som vokser og gror?

De sier jo 12 uker da... men kan man ikke fortelle det når man selv føler det er riktig da?

fortalte det med en gang, vi.
Syntes det var like greit.
Greit med litt sympati når de første "bivirkningene" setter inn!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: MammanTilJentene

De sier jo 12 uker da... men kan man ikke fortelle det når man selv føler det er riktig da?

Jeg tror jeg vil prøve å holde det skjult så lenge det er mulig. Men kjenner jeg meg rett så klarer jeg nok ikke det [;)]

ORIGINAL: MammaIta

fortalte det med en gang, vi.
Syntes det var like greit.
Greit med litt sympati når de første "bivirkningene" setter inn!!![:D][:D][:D]

Akkurat nå i skrivende stund så kvier jeg meg til å fortelle det. Tror familien vil få seg et stort sjokk. Jeg har vært bestemt på å ikke få flere barn. Særlig etter jeg fikk tvillinger sist. Men lykken kom helt plutselig, og et familiemedlem til er velkommen høyere enn høyest.

vi fortalte de det med en gang!!!

hvorfor vil du prøve å holde det skjult så lenge som mulig da?jeg fortalte det med en gang jeg,hvertfall til min mor=) klarer ikke å holde sånn hemmelig for henne[:)]men jeg var 6 uker på vei da jeg fant det ut, ser du er 5...hva skal du gjøre da?si det nå eller vente litt til?[8|]

ORIGINAL: Monica24

hvorfor vil du prøve å holde det skjult så lenge som mulig da?jeg fortalte det med en gang jeg,hvertfall til min mor=) klarer ikke å holde sånn hemmelig for henne[:)]men jeg var 6 uker på vei da jeg fant det ut, ser du er 5...hva skal du gjøre da?si det nå eller vente litt til?[8|]

For det kommer til å komme som et sjokk på dem. Derfor. Jeg har 3 jenter i fra før av, min samboer har 2 barn i fra før av. Så det vil nok komme en del reaksjoner. Ikke at det gjør meg noe. Men jeg velger å vente. Om jeg klarer da.

ORIGINAL: MammanTilJentene

signerer denne[:)]

Back
Topp