Når?

scorpio

Elsker forumet
Når var dere ute å trillet for første gang?
Hvor mange grader var det?
Hva hadde dere på babyen?

Snuppa er 1 uke i dag(jada skal ordne meg ny ticker en dag),og veit de sier maks.minus 10 grader....men vil ikke ta henne ut når det er så kaldt.
Har så lyst til å trille tur en dag denne uka når både jeg og samboeren er hjemme.

vi har dessverre ikke vært ute ennå, om det ikke har vært for kaldt har det blåst eller vært for mye nedbør...
men i dag så det helt perfekt ut....hmmm.... knallblå himmel og nysnø....men....-14 grader-....aaaarghh...

Vil ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@]
Men kun medlt -7 til torsdag...krysser fingrene for det så....

Var vel ute når nurket var ca 2 uker trur jeg..da var det ENDELIG brukbar temp! Hadde på han ullbody, og ullstrømpebukse, utedress og så lå han i voksiposen i vogna. Da var det vel en ca -3 grader. Fryktelig deilig å komme seg ut..skjønner du vil det!![:D]

vår første trilletur var da Lina var en uke, vi hadde også lyst å trille mens pappa var hjemme [:)]

Da var det nesten -10 ute, hun var pakket godt inn i skinnpose (med helseteppe nedi) og hadde på seg ullundertøy unde vanlig klær.

vi trillet ikke så langt, bare ned til storesøsters barnehage for å hente henne, ca 7 min en vei.

Back
Topp