Når...

sengepolka

Elsker forumet
.. får man vite hva man får om man ønsker det??? [:)][:)][:)]

i uke 18 så kan man se om det er gutt eller jente :)

På 3D kan man faktisk se det så tidlig som i uke 13-14. Har en bekjent som gjorde det så tidlig=).

ORIGINAL: Jaybird

På 3D kan man faktisk se det så tidlig som i uke 13-14. Har en bekjent som gjorde det så tidlig=).

oj [:)] lurer på åssen det er å se babyen så tidelig på 3 D.. Fikk du sett bildene?

Ja, fikk se=). De var rare. Nesten litt skumle. Ser litt animerte ut lissom=P. Men mye mer detaljerte enn vanlige ul bilder.

så tidlig ja...

trodde det ikke var før man var 6-7 mnd på vei jeg... [8|][8|][:-][:D][:D][:D]

Jeg skal på 3D Ul [:D][:D] Skal tigge til meg lit penger fra mor og far hehe [8D]

Med snuppa var vi på 3d ul i uke 15 og fikk vite at det var en liten jente[:D]

viste ikke at man kunne se det så tidlig og være sikkert jeg, for utgangspunket på jente og gutt starter jo likt, men så blir det innover eller utover [:D] Hihi, vi har lyst til å vite på ordinær ul i så fall, var ille moro med lillegutt, for han viste seg frem uten at vi trengte å spørre. Men folk rundt meg klarte å gjøre meg usikker da, så måtte bestille en ul senere også, bare for å få det bekreftet....hihi

Ja, er litt vanskeligere å se kjønn så tidlig. Men det kommer ann på hvor sjenert babyen er og hvor utviklet den er i det området. Noen utvikler jo tydlig kjønn fortere=). Men uansett, de jeg snakker om fikk vite at det var en liten gutt der inne. Og samme fikk de beskjed om på ord UL=)

utrolig ! Ille nysgjerrig selv, men skal klare å holde meg til slutten av juli [:D]

Back
Topp