Når vokser magen?

Kajsen

Andre møte med forumet
Dette er min andre graviditet så jeg burde kanskje huske litt når ting skjer. Men føles som jeg har glemt alt. Er det noen som husker/vet når er det magen begynner å synes? Det er helt sikkert veldig individuelt :)  

Jeg har veldig stor livmor denne gang visstnok.. Ligger over navlen :) Så jeg har ikke sjans til å holde magen inne lenger! Ser jo ut som jeg er 7 mnd på vei! :P haha =)

Med nr 2 fikk jeg egentlig ikke mage før jeg var 25 uker på vei, men med nr 1 var det veldig tydelig i uke 12! hehe.. 

Jeg har veldig stor livmor denne gang visstnok.. Ligger over navlen :) Så jeg har ikke sjans til å holde magen inne lenger! Ser jo ut som jeg er 7 mnd på vei! :P haha =)

Med nr 2 fikk jeg egentlig ikke mage før jeg var 25 uker på vei, men med nr 1 var det veldig tydelig i uke 12! hehe.. 

Hva som er "vanlig" vet jeg ikke, men magen min er nå omtrent slik som da jeg var 18/19 uker på vei sist (om den en gang var så stor da :p).. Så her er det veldig stor forskjell på mine to graviditeter :)

Med førstemann kom ikke magen så godt til syne før jeg var over halveis, mens denne gang ser jeg ut som jeg er 6 mnd på vei mens jeg bare så vidt har passert 17 uker ;-) Så tror ikke det finnes noen mal på når magen kommer :)

eg e førstegangs og magen min syns godt allerede. den har vært synlig siden uke 13 iallefall.. hadde ikke mage fra før, så føler den bare har eksprlodert ut :P

den er størst på kvelden da, men er ikke tvil om jeg er gravid lengre ;)

Hei så deilig egentlig å høre at det er flere som har stor mage nå , føler meg som om magen er mere seks mnder en fire Så det er nok som noen av dere sier at det er forskjellig.

Sist hadde jeg knapt nok mage før jeg var 22-24 uker på vei. Men nå har jeg litt mage fra før, så den har bare eksplodert!! Ser ut som om jeg er MINST 22-24 uker på vei. 

Min kom tidlig sist og veldig tidlig nå (får ikke igjen jakkene mine.... weee....)

Jeg har ikke fått noe mage enda, men føler på meg at den kommer snart! Føler meg mer oppblåst hver dag og har en hardere mage.. Hadde jo litt mage fra før av, så er sikkert derfor den ikke vises enda:) 

Føler meg bare mindre og mindre gravid jeg... Nå har jeg tatt av 9 kilo siden jeg ble gravid. Så magen min erbare blitt mindre. Håper det snur snart!

Back
Topp