Når vokser magen mest?

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Føles ut som magen vokser hver dag og lurer på hvor stor den kommer til å bli.
Hvilken uke/mnd følte dere at magen vokste mest sist graviditet?

Det er helt annerledes enn med første her hos meg. Jeg er i uke 16 nå og er ca. Like stor i dag som det jeg var i uke 24/25 med første. I uke 16 med første hadde jeg nesten ingen mage. Da jeg ble gravid denne gangen var jeg seks kilo tyngre enn da jeg ble gravid med første. Jeg tror magen vokste mest på slutten (15 siste ukene) med begge men at den vokste mer generelt med første siden jeg denne gangen har litt ekstra fra før av.

Den gjorde skikkelig rykk rundt uke 16 både sist og denne gangen. Ellers vel 3. tri der ungen vokser så mye og det gjør utslag for oss?

De siste 8 ukene vokste magen noe enormt sist [emoji849] var som at det bare sa *plopp* og brått var d en svær mage der!

Den vokser litt hver dag her også så du er ikke alene om å lure på hvor stor du til slutt vil bli for det gjør virkelig jeg også, ettersom jeg allerede nå har så stor mage at mange tror jeg er mye lengre på vei en det jeg er

Jeg er 16+4 og har så og si ingen mage. Ser det en en liten kul om morgenen, ellers føler jeg meg bare feit fordi det som ser ut som gravidmage når jeg står oppreist er helt mykt og blir en diger pølse når jeg bøyer meg :nailbiting:
Gleder meg til det blir litt mer synlig :wideyed:

Har gravidmage nå, kan ikke husk når den skøyt fart i de andre svangerskapene :)

Back
Topp