Når viste magen??

Prøver på sistemann

Flørter med forumet
Dere som har vært gravide før....
Når begynte magen så smått å vises?;)
Noen som har bilder de har lyst å vise av den fine babymagen sin?;)

Husker ikke når jeg fikk mage sist faktisk :/ irriterer meg grønn for at jeg ikke tok uke for uke bilder :/

meiner det var rundt ordinær ultrayd...19-20 uker...kan godt la vente på seg denne gangen og, for magen blir stoooor!

min begynte smått å vises i uke 8. jeg tok ukes bilde og så att noe hadde skjedd i uke 8:-) men var ikke noe andre så da, for klarte å skjule det blandt folk..:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Gleder meg til magen begynner så smått å strutte:) så gøy film du hadde laga da:) her begynte folk å kunne se det rundt uke 20 med den første. Med nr 2 husker jeg ikke helt...

Regner med magen kommer fort denne gangen. Har jo en på 4 og en på 2 år, så livmora er vel ganske tøyd :) Husker at andre kunne tydelig se at jeg var gravid i uke 16. Har bestandig blitt fort stor de første mnd, så dabber det av de siste.. Nå kjenner jeg det godt på buksa, at den begynner å bli trang. Er vel ingen andre som kan se det enda, men jeg ser det selv framfor speilet.

Fikk mage rundt uke 15-16 sist. Sånn mage at det var synlig for folk, altså. Selv så jeg en tydelig kul rundt uke 12.
Jeg kjenner antydning til livmora over skambenet nå, spennende :D

husker ikke helt.. men ca uke 15 eller noe.. denne gangen har det skjedd ting mye tidligere!! :)

romslige klær skjuler det meste. Mn fikk tidlig mage!!! Var rundt 14 uker da var det en liten kul. Håper magen ikke kommer så fort, vil skjule det lengst mulig på jobb =P

Fikk mage med en gang begge ganger. Virker som om den popper ut bare jeg får positiv graviditetstest. Så det i uke 8-9.

hahaha, jeg må le... i dag er jeg 7+4 og ser på bildene fra forrige sv.skap at jeg nå er på samme str som jeg var på et bilde i uke 19+5 sist gang...;) fra uke 22 (ut i fra bildene) ser det virkelig ut som en liten babymage :)

hos meg er det nok bare magefettet som blir skjøvet litt ut og er konstant oppblåst. Så eg må ærlig innrømme at eg føler meg bare feit :P dette har skjedd de to siste gangene. Første svangerskap var eg så tynn at folk så gjennom meg..hehe

Var vell rundt 20. Hadde ingen mage da jeg var på ul 16+6 sist. Begynte nesten å tro det bare var inbilning. Hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dette var magen min allerede i uke 14 med nr 1, så jeg lurer på når magen kommer med nr 2 :P

Vedlegg

• uke 14 med 1.jpg
    uke 14 med 1.jpg
    95,4 KB · Visninger: 22
Hellidussan, for en fin film snutt :-) det var like før tårene kom, sitter på jobb og prøver holde de tilbake!!! Hulk ;-) så fint
gleder meg bare enda mer nå til å oppleve det på nytt!!!!!!

Back
Topp