Når VISSTE du at du var gravid? Med en gang, etter positiv test eller etter en stund som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Når VISSTE du at du var gravid? Med en gang, etter positiv test eller etter en stund som gravid?

Etter tre VELDIG positive tester. Tok to 21. Mai og en 22. Mai.

Måtte ikke vente lenge fra jeg tisset til resultatet viste (2-3 sekund?), og det viste STERKT.

Med første, litt etter. Hadde tenkt å utsette prøvinga et par måneder siden vi skulle på en feriereise, men den gang ei. Så skulle liksom ikke bli gravid ;) Skjønte da plutselig hvorfor jeg hadde blitt et hormontroll...

Med andre mistenkte jeg det tidlig, nesten med en gang, men var litt usikker på om det var graviditet eller hormoner som løp løpsk siden jeg nettopp hadde sluttet på prevensjon, og ventet i spenning til når jeg ventet mensen så jeg kunne teste.

Hadde en følelse bare noen dager etter eggløsning, hadde også mange merkelige drømmer der jeg satt på en benk med to små jenter, jenta mi i 4 års alderen og en liten snuppe på ca 1 år, den ene i rosa klær og den andre i lyselilla. Og jammen sitter jeg ikke her idag med to jenter 10 mnd etter drømmene begynte :) så tror de drømmene jeg hadde var av betydning :)

Skjønte det 1 dag før mensen kom. Var hos GU og ho trudde det var eggløysning - men eg viste bedre ;) Da mensen var 2 dagar for sein fortalte eg gubben at eg trudde eg var gravid. Alt gjekk ihop. Var super trøytt (kunne ikkje ha jet lag såå lenge, super ømme puppa, stive nippels) Gravid test hos legen dagen etterpå viste positiv :D

Når spysjuka ikke gikk over :D

Etter to kjempe sterke tester trodde jeg ikke på at jeg var gravid. Var hos gyn og tok innvendig ultralyd og så en fostersekk men trodde fremdeles ikke på at jeg var gravid siden jeg ikke så noe inni fostersekken :p
Men da jeg var på tidlig ultralyd i uke 14 og så en liten bebbi slo det meg at "oj, jeg er faktisk gravid!!" :p

Venter en prinsesse 25.august <3

Første gang visste jeg det etter test, men denne gangen trodde jeg det bare noen dager etter eggløsning og visste det to dager før positiv test:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Etter at mensen som som regel var veldig på tiden, aldri kom :P Men ble jo litt i tvil da alle tre testene jeg tok hjemme viste negativ :P Men da jeg dro til legen for å få sjekka om det var noe anna galt, så viste den jammen positiv der :)

Jeg visste det bare en mandag, torsdag samme uke var testen positiv :)

Første da jeg la på meg, bare i magen, så positiv test.
Andre viste jeg det før positiv test.
Tredje og fjerde ved positiv test
Femte fant jeg det ut da jeg var til gu for den vanlige celleprøven...

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Visste det før positiv test, skulle teste morningen på julaften, men glemte det, ventet noen timer og tenkte, jaja jeg tar en nå, om den er negativ så stemmer ikke det allikavel. Det kom opp en super svak strek, og da tenkte jeg, nå kommer lillegutten vår:) nå er jeg 37+2 og venter en gutt:):):)

Når jeg ikke fikk mensen på 2 mnd! Men det tok lang tid før testen slo ut som positiv :)

Har en råtass på 7❤tenker på nr 2 ❤

Første gang måtte jeg ta tre tester før jeg trodde det. Denne gangen viste jeg det før positiv test.

Når jeg var ca to uker på vei så visste jeg at jeg var gravid, men tok ikke en test før jeg var fire uker på vei :) Den ble veldig fort positiv :D

Begynte å få ekstremt ømme puppa berre 3 daga ette 3, 2 daga seinare begynte eg å fatta mistanke. Blei heilt sikker ette test nesten ei veka seinare :)

Med nr 1 etter positiv test pga jeg gikk på p-sprøyta, med de 2 andre visste jeg det før positiv test:)

Back
Topp