Når viser magen??

mollaa

Blir kjent med forumet
Hei :)
Jeg lurer på,.. når har magen begynt å vise sånn skikkelig på dere, eller sånn at man kan se det godt vertfall?
Dette er jo første gangen min, så jeg gleder meg veldig til det [:D]

Jeg har begynt å få litt mage nå, ser liksom at magen litt "høyere" enn hoftene. Men har absolutt ikke mye mage heller[8D] er fortsatt litt luft der inne tror jeg[;)] 

Jeg har også fått sånn mage som er høyere enn hoftene nå[:D] Ikke mye men man ser det uten problem. Og jordmora målte livmora opp til navlen i går[:)]
Så nå i det siste har jeg merka at magen begynner å vokse litt utover, og at ting tar mer plass inni der[:)]

Men er fortsatt ikke en sånn kjempekul som jeg viser til heile verden[8D]

Jeg er andregangs da, og her kom magen slik at man kunne se at jeg er gravid i uke 12...
Første svangerskap kom magen rundt uke 16-17...

Har begynt å få en liten kul nå.. tror ikke det er så mye luft lenger:) lille beibissen min som begynner å bli stor![:)]

har en liten blubb, men den er blubbete. Sist gang kom magen rundt uke 14, og ble godt tydelig i uke 16.

Jeg har en liten liten kul om morningen, og utover dagen ser det ut som jeg er fødeklar :-P Ikke så gale men da har jeg faktisk litt større mage, er nok pga luft i magen og sånt.. Men er mer at magen min er blitt hard forran. Går jeg med en litt løs genser/cardigan er det ingen som kan se jeg er gravid. :-) Men gleder meg villt til en skikkelig BOLLEMAGE :-D

Nei her er det VM i liten bulk av pudding [8D] Men mammabuksene er på.. men KUN meg som kan se noen forksjell

Magen kom ikke før uke 23 sist, så håper jo den kommer litt før denne gangen [:)]

Jeg fikk mage veldig tidlig men er nok mer luft men man kan se at jeg er gravid sikkert pga nr 2. sist viste det ikke før rundt uke 16-19[:)]

Takk for alle svar, har vært inaktiv de siste dagene :P
men ja, kjenner meg igjen i de fleste av svarene..
For sånn er det med meg også at jeg ser skikkelig gravid ut, når jeg bare er 12 uker på vei :)
Men det er vel at jeg er så sinnsykt oppblåst, eller?? For det kan vel umulig være babyen når jeg er så lite på vei, eller? hehe, har mangen spørsmål :P

Ja pixie, jeg klare heller ikke å vente til bollemagen kommer ;D
Kanskje det går litt mer opp for meg at det faktisk er en baby inni der også da, hehe :P

Første gang kom ikke min slik at andre kunne se med stramt tøy før i uke 23-24 [>:]

okey, håper det kommer før det, det er vell kanskje litt forskjellig?[:)]

Jeg har fått rimelig stor kul. Var på fest igår, og da kom alle bort og tok på magen min og var helt sjokkert over hvor stor den har blitt. Men MASSE av dette er nok luft[8D]

Du kan jo se her - dette er meg i dag 14 uker på vei - vises rimelig godt - og det er ikke mye luft lenger. Men er rimelig tynn til vanlig også da

Åååå, se fine magen da Maria!!

Her er jeg diiiiiger!

Ble stor fort med storebror også jeg da, men nå SKAL det sies at jeg ikke akkurat var noe som minnet om tynn før denne utvidelsen ble påbegynt:)

Nei, det er det jeg heller ikke er :P
høres bra ut dette, gleder meg, hehe [:)]

Ja, det viste jo sinnsykt mye på deg mariaKA, kjempe fin mage ;)

tusen takk=)

Ja, har blitt litt større enn jeg var, for å si det sånn... ikke sjans å sjule det nei=)

men hvem vil da det? ;)

oi så fin mage da :) jeg vil oså begynne å få mage snart!! sliter nesten litt med å tro på at det virkelig er noe der inne:P

Jeg er nå 12 + 3 og kan selv se så småååååått at magen er i ferd me å komme!! Bittebitte liten kul på morningen t.o.m!!! [8D]

Back
Topp