Når ville dere testet?

Rainbow87

Betatt av forumet
Fikk negativ test på søndag, 3-4 dager før forventet mens. Venter idag eller imorgen. Pleier alltid ha mensmurringer/smerter 2 dager før men har ikke noe som helst denne mnd? Er ingen ivrige prøvere så er ikke så inni dette, men har funnet ut at jeg har 31 dagers syklus, første dag av siste mens var 11 mars. Grunnen til at jeg vil teste uten å engang tro jeg er gravid eller at vi er ivrige prøvere enda er fordi jeg har sånn oppblåst mage, og det "river og stikker" nederst i magen på en måte. Skikkelig ubehagelig men ikke veldig vondt.

Da ville jeg tatt en test imorgen tidlig eller Torsdags morgen :)

Best å vente til torsdag? Har kjøpt en test og spørs om jeg greier å vente.. Jeg må ALLTID tisse om natta for tiden.. Best å teste når jeg må på do sånn ca 4 inatt eller kl 7 om morgenen? :p

Spiller nok ikke så stor rolle om du tester kl 4 el 7 ;) Men er du sikker på når el var? Skulle den være negativ så kan du jo fortsatt være gravid, så er jo bare å prøve :)

Nei er ikke sikker på el, merker aldri om jeg har det. Men ifølge period tracker appen min var den den 27 mars, og vi hadde sex både dagen før og dagen etter :/ Så da spørs det da :)

For hvis den avviker litt så blir jo syklussen lenger.Er jo bare å hoppe i det :)  jeg krysser fingre for deg! :D

Negativ idag også, på ikm :) Så da er det vell bare å vente på TR :p

Back
Topp