Når vil man føle seg bedre?

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er så utrolig lei av å være så sliten hele tiden, dårlig matlyst og uvell... Når går dette over eller må man slite med dette i 9 måneder?? Alt føles så overveldende.....

Det er de 3 første mnd som er verst, så gir det seg/roer seg også kommer det tilbake som regel helt på slutten :P Men det er slitsomt å være gravid, så man vil alltid føle seg litt sliten og til tider uvell.. hvertfall sånn jeg var sist, men absolutt ikke så ille som de 3 første mnd :) Roer seg og blir nesten borte fram til helt på slutten igjen :P

Håper bare jeg slipper den grusomme halsbrannen jeg fikk i 2.trimester sist.. den varte resten av svangerskapet :(

For veldig mange begynner livet å bli lettere etter at uke 12 er passert :)
Jeg var syk hele mitt første svangerskap, så det er dessverre ikke alle som blir pigg igjen.
Jeg håper så inderlig at jeg slipper en reprise av forrige gang, men jeg har innstilt meg på det slik at jeg ikke skal bli skuffet dersom det er tilfellet.

Det er de 3 første mnd som er verst, så gir det seg/roer seg også kommer det tilbake som regel helt på slutten :P Men det er slitsomt å være gravid, så man vil alltid føle seg litt sliten og til tider uvell.. hvertfall sånn jeg var sist, men absolutt ikke så ille som de 3 første mnd :) Roer seg og blir nesten borte fram til helt på slutten igjen :P

Ja jeg håper det blir bedre snart.. For det er så utrolig slitsomt å ha det slik, viste jo at man sikkert var uvell under en graviditet , men det er anderledes når man kjenner det på kroppen. Så alt har blidt veldig overveldende... Så jeg krysser fingrene på at ting er bedre rundt uke 12.

Jeg ble i bedre form etter uke 12 sist gang, så håper at dette også er tilfelle denne gangen også :)

2.trimester er som regel det beste, der man føler seg omtrent som normal, sprek og fin, så blir det jo naturligvis tyngre i 3.trimester, særlig på slutten. Men da gleder man seg jo veldig til babyen kommer ut og kjenner spark og har "kontakt" med babyen på en helt annen måte, det føles mer verdt det på en måte :) så blir ikke det samme som nå, der alt føles litt uvirkelig, men samtidig så er man så dårlig, så dårlig.. Pluss nå vet kanskje ingen/få det, litt bedre når vi kan snakke åpent om det :)

:-) ja får håpe ting blir lit bedre og det er sikkert enklere når man kan være åpen på det at man er gravid.

Er også kvalm og uvel. Men idag ikk jeg vondt i ryggen.. Helt grusomt! Bet ikke hva det skyldes :-(

Back
Topp