Når vi snakker om sminking...

tullmusa

Forumet er livet
..vasker du av dere sminken hver kveld eller annet? Bruker du masse forskellige renseprodukter og kremer?

Jeg må innrømme at jeg bruker ikke sminkefjerner for å vaske bort sminken. Ikke vasker jeg alt vekk om kvelden. Kanskje jeg vasker meg fort i ansiktet med bare vann. Vasker alt bort om morgenen heller, da også med bare vann. Vasker når jeg dusjer også da. [;)]

Bruker ikke noen dyre kremer osv. Nå bruker jeg bare Tobias sin Babyline Creme fra Derma. Har ikke fått kjøpt noen til meg selv. Syntes hannes krem er deilig uansett. [:D]

Må legge til at det er ikke så ofte det er så masse sminke igjen i ansiktet mitt før jeg tar kvelden, for jeg bruker å bli så trøtt at jeg gnir alt vekk. [:D]

tar alltid av sminke om kvelden hvis jeg har brukt det den dagen! og da bruker jeg dermalogica ultracalming cleanser. kjempe-mild og god! og så smører jeg med dermalogica skin smoothing cream hvis jeg er tørr. men den rensekremen tørker ikke ut på noen måte, så jeg tror huden har godt av å få puste skikkelig hvis den ikke er tørr:)

Jeg legger meg med sminka paa om jeg har noe paa.Bruker ikke foundation og pudder og slike ting saa trenger det liksom ikke..Vasker meg i ansiktet om kvelden uansett da.>Bare med vann

jeg tar av meg sminket hver kveld,med sminkefjerner!!
også har jeg rens og ansiktskrem på etterpå!! fra mary kay,kjempe bra produkter!!!

ORIGINAL: T.W

De gangene jeg har sminket,så MÅ jeg fjerne sminken før jeg sovner. Har en facial gel,som jeg tror er til å vaske ansiktet med..

hehe som du TROR er til å vaske ansiktet med ja.. hehe! Hva om det ikke er der uuu.. neida bare tøyser. Jeg vasker sminke bort med sånne servietter og bruker natusan sin ansiktskrem ;o)

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

vasker ALLTID av sminka hver kveld, bruker som oftes sminkeserviett. Har jeg ikke flere igjen, bruker jeg kellys våtservietter.

liker best mary kate sin krem, men liker også godt en fra loreal (husker ikke navnet), men akkuratt nå var jeg helt tom, så da har jeg brukt en jeg har fått fra yvers rocher eller åssen d skrives[:D]

hehe jeg skrev feil jeg,mente mary kate!!! de er kjempe fine de kremene!
også har jeg også sminkefjerner fra yves rocher!!

ORIGINAL: Shaanett

Jepp,vasker av hver kveld.. Med slike våtservietter, syns de funker best av alt jeg har prøvd..
SKjønner meg ikke på folk som sminker oppå gårsdagen sminke.. [:'(] også er det stygt...

ja det er ikke så pent med gammel sminke!!
det hender jeg havner der men ikke ofte!! da er jeg som regel hjemme..!

vasker av meg sminken først med sminkefjerner,helst servietter ifra simple.for de er så milde.
deretter såper jeg inn trynet med ansiktssåpe,skyller av og klapper på en litt tynnere veske i samme merke,og deretter krem..hender også at jeg ikke orker alt dette og kun bruker serviettene eller bare rett og slett legger meg med stasen på.spørs hvor trøtt jeg er[:)]

ORIGINAL: Nahemah

Jeg glemmer det alltid på kvelden så jeg fjerner det morgenen etter, men jeg bruker ikke så mye sminke da (mascara og øyebrynspenn)

Prøver å være flink til å fjerne det hver kveld, noen ganger blir det "glemt" men[:)] Fjerner det enten når jeg dusjer eller så bruker jeg slike sminkefjerner kluter(hva det nå enn heter), syns de er grei!

når jeg sminker meg så bruker jeg faktisk vaskekremen til ungene for å fjerne sminken... [:D] for den er så mild og lukter så godt.. hi hi hi... kjøper den på helseleveransen og mange sykehus bruker den på nyfødt avd... kjempebra...

bruke som regel sminke t festbruk, så da blir d nok ikkje vaska av før æ legg mæ... e altfør trøtt, så da e d rett i seng! men prøve å huske å vaske d av når æ står opp[8D]

Ja jeg gjør det. Vist ikke dukker det alltid opp en kvise dagen etterpå.
Jeg bruker renseskum og hudkrem fra apoteket. Også bruker jeg avogtil våtservietter vist jeg ikke gidder vaske vekk alt. Så bare tar jeg ansiktet med våtseriett også vasker jeg vekk mascara dagen etterpå..

Jeg vasker alltid av sminken før jeg legger,jeg klarer ikke å legge meg med sminke på.De gangene jeg har gjort det har jeg vært alt annet enn edru,for å si det sånn[;)]

Bruker litt forskjellig,noen ganger Natusan våtservietter,noen ganger bare vann og noen ganger Juvena Facial Cleanser,og så smører jeg meg med Natusan Daycream - dag som natt[;)][:D]

Back
Topp