Når vi snakker om mager...

åjåj!! Vises skikkelig godt jo.. Men det er vel ikke så lenge siden du var gravid sist, og da kommer kanskje magen fortere?:) Her lar den vente på seg.. Sist vistes det godt på denne tiden.. Men var 10 kilo lettere da, så har vel litt å si...

Ja den kom fort denne gangen!! Men er jo bare 1 år siden jeg var enorm :P er like stor nå som i uke 18 sist :P

Takk :) litt morro når magen kommer men synes godt den kunne ventet litt til :P hvor skal det ende denne gangen liksom :P var jo enorm sist!

Wow! Så fin mage du har fått!:)
Men er det livmora som er så stor, eller er du oppblåst i tillegg? 
Jeg ønsker meg også en sånn en! ;)

den syns ja :9 men gud for en fin mage da!!! heldig!!

liker veldig godt nederste delen av bildet jeg da :P

M_N86 skrev:

Det er nok livmoren :O I går kveld når jeg lå på rygg i sengen kunne jeg tydelig kjenne den, sluttet på oversiden av navlen!!! :O Og det bulte høyt opp fra navlen og ned.. Så livmoren har blitt svær!!

TulleHøna skrev:

Haha, ja jeg kunne kanskje beskjært bildet litt :P hahaha

TulleHøna skrev:

Haha, ja jeg kunne kanskje beskjært bildet litt :P hahaha

*Annie86* skrev:

M_N86 skrev:

Det er nok livmoren :O I går kveld når jeg lå på rygg i sengen kunne jeg tydelig kjenne den, sluttet på oversiden av navlen!!! :O Og det bulte høyt opp fra navlen og ned.. Så livmoren har blitt svær!!

det er jo så kort tid siden du var gravid sist at livmoren har en tendens til å bli større fortere.
i tilleg slipper magemusklene mye fortere andre gang og, så magen har en tendens til å "hvelte" ut mye tidligere!

TulleHøna skrev:

*Annie86* skrev:

M_N86 skrev:

det er jo så kort tid siden du var gravid sist at livmoren har en tendens til å bli større fortere.
i tilleg slipper magemusklene mye fortere andre gang og, så magen har en tendens til å "hvelte" ut mye tidligere!

ja det har nok mye å si at det bare er 1 år siden jeg var gravid sist :) men den roer seg nok snart :P 

Så fin mage

Så flott mage!!

Back
Topp