Når vi jenter er alene hjemme (bilde, skravletråd)

Slofrie

Blir kjent med forumet
Min samboer har en jobb der han er borte 3-4 døgn av gangen. Da passer jeg på å kose meg max, så slipper jeg tenke på at det er trist alene. I kveld har jeg lagt til dyna til samboer, så jeg kan ligge mellom den og min, stablet opp alle putene til en kveld med youtubetitting, kveldsmat og folat tas på senga. Og bikkja i senga såklart. Kommer til å sove som et murmeldyr inatt. Hihi. Har dere noe dere MÅ gjøre når dere får litt fritid bare for dere selv?

*velvære*

I tilegg så blir leiligheten ryddet til minste detalj, DA slapper jeg av skikkelig:)

Det såg fantasstisk deilig ut :)

Når jeg er alene så går jeg på youtube og ser på masse musikkvideoer og koser meg med musikk :)

Jeg har perioder hvor jeg kikker på fødsler (dette var før vi ble gravide). Nå har jeg en periode hvor jeg ser på overraskelser. f.eks soldater som overrasker kjæresten/barna/foreldrene sine ved å komme hjem tidlig. Tårene triller. Hihi..

Syr og broderer hele dagen lang til jeg ikke orker mer. Har broderimaskin, så storkoser meg med den. Benytter også sjansen til å skravle leeenge med venninner om ingentingogså hender det at når jeg er skikkelig sliten, så setter jeg på masse tv jeg vanligvis ikke ser på. Slik som unge mødre, hotell sæcar osv. Dog sitter jeg med ipaden på fanget, så følger bare halvt med, men likevel.

Back
Topp