når vi har d moro

Wenche_tutla

Elsker forumet
leker dere mye med barna  eller  leker de aleine ?

hvis dere  leker med dem hvilken leker gjør dere da ?

her er d  mye  kiling, blåsing  på magen,  synging . leker fly. kaste ball( han kaster jeg henter hehe )leser bok eller jeg leser han smaker, ligger  på magen og  prøver og få han til og  krype eller rulle men  han bare ler av meg hehe

hvis de leker aleine  hva leker de med ?
han liker og ligge  på matten og bare  leke me de lekene  rundt . baby gymen er kjedelig ser d ut til  og  ligge  på ryggen i sengen og leke  med lekene som henger over er kjedelig men ligge på rygg  og magge  midt på gulvet eller matten er toppers. eller bare  ligge og kikke  på me og lage lyder hehe

Leker både alene og sammen.

Alene så ligger hun stort sett på gulvet å ruller seg rundt og åler frem og tilbake. Har også dype samtaler med pusekatten og den ene dukken sin. Elelrs så går det mye i musikkleker...
Noen ganger er hun i hoppehusken sin og vi gjynger frem og tilbake. Så synger jeg 'Hoppe sa gåsa...' mens hun hopper.

Sammen så synger vi masse, danser, kiler henne, blåser på magen, leker 'borte - bø, kaster henne i lufte, ligger på gulvet og leker...., har fly leken. Også har vi jo de andre lekene som ikke er så populære for mor da som å klype i puppen, bite i fingeren, lugge i håret, klype i kinnet og munnen, dra i smykker...osv.Dêt er morro det....hehe!

ORIGINAL: Beijbi

Leker både alene og sammen.

Alene så ligger hun stort sett på gulvet å ruller seg rundt og åler frem og tilbake. Har også dype samtaler med pusekatten og den ene dukken sin. Elelrs så går det mye i musikkleker...
Noen ganger er hun i hoppehusken sin og vi gjynger frem og tilbake. Så synger jeg 'Hoppe sa gåsa...' mens hun hopper.

Sammen så synger vi masse, danser, kiler henne, blåser på magen, leker 'borte - bø, kaster henne i lufte, ligger på gulvet og leker...., har fly leken. Også har vi jo de andre lekene som ikke er så populære for mor da som å klype i puppen, bite i fingeren, lugge i håret, klype i kinnet og munnen, dra i smykker...osv.Dêt er morro det....hehe!

ja  ikke sant veldig moro [>:]
Gullet har fått for seg at han skal strykke meg  på puppen ment som kos sikkert som jeg gjør med hode hans men han har ikke tekken på hardt og mykt så han driver jo på som han elter deig *ler* og når han drar fra så følese d jo ut som han skal bite av nippelen hehe . han elsker og putte fingrene sine  i munnen min ...som " jeg syns de er gode vil du smake "  altså med slever Hehe og helst oppi nesen først da [:'(] alt vi mødre må gjenn om*ler*

Hehehe, når jeg ammer så får jeg støtt og stadig fingrer oppi nesa og inni munnen [&:][8D]

Back
Topp