når vet

bebi

Elsker forumet
man at stinga har gått?jeg sydde noen innvendig,men kan ikke si jeg har leita etter dem,hehe[:-]de har kanskje blitt borte nå?`
lurer på når vi kan oppta sengevalsen jeg,hehe..blør ikke lenger,kommer bare sånn lysbrun utflod med noen ganger litt lysrød farge i(sorry detaljer altså)

Jeg aner ikke. Jeg turde ikke se der nede før det var gått 4 uker eller noe sånt. Så jeg aner ikke

Jeg ble sydd noen pyntesting innvendig.
De forsvant etter ca 1 mnd var det vel. Merket når de datt bort, for den lilla tråden vistes...

en felles sak er vell at man bør vente til renselsen er over, dvs. til du ikke har blødning/farget utflod lenger, dette fordi renselsen inneholder veldi mye bakterier.

når renselsen er over, kan du gjerne kjenne selv, om det er ømt/ ubehagelig... hvis det føles bra, så kan du ha "sengevals" så mye du bare vill..

etter min første fødsel, blødde jeg i fire uker, turde ikke ha sex fordi jeg var øm, og hadde sting, som jeg fjernet ved kontroll på sykehuset etter tre mnd. (hadde VELDI store rifter) og det var fortsatt litt ømt.
Denne gang blødde jeg ikke fulle to uker engang, men ventet til den rosa utfloden forsvant helt,ca 2 uker og 4-5 dager. vi hadde sex på dagen 3 uker etter, og da føltes allt VELDI bra, jeg var ikke øm eller noe, og mannen kunne ikke kjenne noe forskjell faktisk  [;)][:)]

Back
Topp