Når vaske sengetekstiler?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Når skal dere ha sengene klare? Jeg har ikke vasket noen av sengetekstilene enda og er litt usikker på hvor tidlig ute jeg skal være. Dumt å la det støve ned også, samtidig som termindatoen nærmer seg med stormskritt :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vasket dyner,sengetøy,senghimmel osv i går..tørket det i tørketrommel for så å legge det klart i skapet med annet rent sengetøy..:)
Tar nok ikke på sengetøy og henger opp senghimmel før den dagen vi kommer hjem fra sykehuset sånn att alt er rent og pent:)

Jeg har vasket og lagt i skapet! I går hengte jeg opp sengehimmelen, og har lyst å re opp også, men får se...

Har ikke planer om å vaske ikke sengehimmelen eller sengekanten jeg da, hengte det opp i går på sengen. Holder på å vaske klær nå, og tar laken osv etter tur å legger det i skuffene :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vasket, strøket og lagt i skapet, blir ikke hatt på senga før det nærmer seg...evnt får samboer gjøre d...:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Du kan jo vaske det, men legge det en i en skuff. Eller har sengeteppe over. Tenkte å montere sengen neste uke, så vi få se om det blir vask. Ellers så kan alltids mannen gjøre det. Det er jo ingen fare om dyna ikke er redd opp til hankommer:)

Jeg har vasket alt sengetøy og lagt det i skuffen, skal snart vaske sengekantene og vurderer å re vuggen. Skal i såfall legge et laken over for å unngå støv, men det er jo ikke så mange uker igjen til termin nå ;)

Har ikke satt opp senga ennå. Men så er jeg bare 37+2 da. God tid :-)

Har ikke kjøpt sengeklær når jeg tenker meg om. Ikke dyne heller. Får ta en runde etter helga. Endelig permisjon og tid til sånt! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har vasket det meste av sengetøy og lagt det i skapet. Skal ta resten over helga tenkte jeg, men blir nok ikke å re opp senga før termin. Tar det når vi kommer hjem :)

Har vasket stoff og sydd sengetøy nå i helgen, legger på sengen og har sengeteppe på.
Koselig

Lagt på sengetøy til dyna som skal i vogna :) får mer sengetøy og seng imorgen som må vaskes først men etter det er det jaggu i orden :D så da blir det vel lagt på med en gang det er tørt :p

Vasket og lagt på her. Vugga står klar den, men lagt teppe over for at det ikke skal støve ned.

Her er det klart!:-)

Har vasket og ordnet det frem :) Tenker at det er bedre å ha det klart, også kan jeg heller vaske det på nytt av når det er veldig nært termin hvis lillemor ikke har kommet enda og jeg begynner å bli rastløs ;)

Takk for fine råd, damer :) Å vaske det og legge bort må jeg innrømme at jeg ikke tenkte på :p Jeg kan jo ha på dyne og putevaret og legge i poser med tisseunderlag+laken. Da tar det ikke mange minuttene før mini har rene sengeplasser både oppe og nede :)

Her ble alt sengetøyet tatt av og vasket på nytt i går . Regner med det er tørt i dag, så kommer til å legge det på slik at det er klart. På lørdag er det 2 uker til termin:)

Back
Topp