når var ultralyd????

Lillemumma*KL

Forumet er livet
når var dere på deres første normale ultralyd... ikke dere som har bestilt time ol før men dere som får vanlig time.... klarer snart ikke vente, åsså er det så lenge til enda...hehe.. har ikke fått noe time enda, tre uker siden legen sendte henvisning....*venter*

hei. var vel på første nøyaktige ultralyd når jeg var 17-18uker på veg tror jeg....
tiden går så fort, så før du vet ordet av det så står du med bildet av nurket ditt i armene.

lykke til[:)]

oki, takk takk.. håper tiden går litt fortere snart, synes det går så treigt..

var på det når jeg var 18+3

jeg var der i det vi trodde var uke 18,men hun som utførte det syns jeg var så stor så hun trodde kanskje det var to der,men det viste seg at jeg var i uke 21 i stedet for uke 18...gjorde jo ventetiden litt kortere:)

Jeg har hatt UL siden uke 6 jeg da og hver 3 uke siden. PÅ sykehuset var jeg i uke 16(trodde jeg var uke 18 da)[;)]

Jeg var 18+2 da jeg var på UL
-men terminen ble satt en dag tilbake sånn at den dagen ble egentlig 18+1, på en måte[;)]

Jeg var i uke 19, men det skulle visst egentlig være i uke 18..

18+6 etter menstermin (tror jeg.. husker ikke helt) Ble i hvert fall 19+5 på UL-kontrollen.

GRATTIS KJERSTI. DEILIG OG FÅ DET OVERSTÅTT KAN JEG TENKE MEG.[:D][:D][:D]

Jeg hadde min første når jeg var 7 uke rpå vei, pga. at det er prøverør. Hadde den neste nå i overgangen mellom 18. og 19. uke, hvilket jeg tror er normalt for de fleste.

Jeg har fått innkallelse og det blir i uke 18....gleder meg!!!

Gratulerer kjersti:-) ...koselig å høre!! Kan nesten ikke vente til november jeg nå :-)

Jeg har oxo fått innkallelse, er den 7 desember og da er
jeg i uke 19. Synes de var kjappe med innkallelsen
men det er bare moro[:)]

Jeg var 19+5 når jeg var på ordinær ultralyd!!!

høres ut som det er normalt mellom 17 og 20... har ikke fått time enda.... huff... hehe... *venter-venter*

Jeg var på UL rundt uke 18 tror jeg. Var på tidlgi UL før der. Kjempemorsomt å se!! [:)] Gled deg [;)]

Jeg var første gang i uke 7 og uke 19 + at jeg fikk ul hos fastlegen min. I slutten av svangerskapet fikk jeg ofte pga preeklampsi.

De fleste er på Ul mellom 17-20 uker,det er visst da de fleste babyer er på likt "gro stadie".
Slik at en får rettest mulig termin...[;)]
Selv har jeg vært på Ul rett over 18 uker,alle gangene!

Back
Topp