Når var EL ? hjelp?

Serenity

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilspirene 2024❤️
Hei.
Fødte i april og fikk mens tilbake 15/7

Har testet EL konsekvent fra CD 13-20
Men etter negativ hcg tester etter IKM regnet jeg med at syklusen ikke var på plass enda.

Testet sporadisk etterpå for å prøve å få med neste EL, og idag fikk jeg høyeste score noensinne med 0,7. testet 8 timer senere og fortsatt like høyt og slo meg kanskje jeg var gravid da de kan komme positivt på EL test.

Noe det ser ut til at jeg er ❤️

Meeen, jeg kan liksom ikke helt skjønne når EL faktisk kan ha vært … noen som har noen tanker basert på testene ? Så rart med flere små peaks …

Forrige så hadde jeg EL CD 18
Testet 0,44 morgen CD 17 og 0,26 CD 18

Vedlegg

• IMG_5072.jpeg
    IMG_5072.jpeg
    396 KB · Visninger: 57
  • IMG_5071.jpeg
    IMG_5071.jpeg
    376,8 KB · Visninger: 55
Gratulerer :Heartpink men legg inn EL tester på der det står Andre, ved siden av premom andre HCG øverst. Den er bedre på og lese av.

Hei.
Fødte i april og fikk mens tilbake 15/7

Har testet EL konsekvent fra CD 13-20
Men etter negativ hcg tester etter IKM regnet jeg med at syklusen ikke var på plass enda.

Testet sporadisk etterpå for å prøve å få med neste EL, og idag fikk jeg høyeste score noensinne med 0,7. testet 8 timer senere og fortsatt like høyt og slo meg kanskje jeg var gravid da de kan komme positivt på EL test.

Noe det ser ut til at jeg er ❤️

Meeen, jeg kan liksom ikke helt skjønne når EL faktisk kan ha vært … noen som har noen tanker basert på testene ? Så rart med flere små peaks …

Forrige så hadde jeg EL CD 18
Testet 0,44 morgen CD 17 og 0,26 CD 18
CD42 er den eneste som ser nærmest positiv ut. Vil tro eggløsning var CD 43/44. De andre testene er helt negative.

Gratulerer :) :Heartred
Siden du ikke fikk noen positiv eltest så kan man egentlig ikke gjette. Styrken på streken kan variere veldig uten at det betyr noe. Terminen din blir jo heldigvis justert ved ultralyd! Kanskje du kan komme inn til en ekstra tidlig ul siden du ikke vet befruktningstidspunkt, om du spør (kommer nok veldig an på kapasitet ved sykehuset ditt). Eller så kan du gå privat! :)

Back
Topp