Når var du sist på en skikkelig date?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Steffen, 22 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Steffen Gift med forumet

Når var du sist på en skikkelig date? Hva gjorde dere? Dere som har små barn; går det greit å overlate barna til barnevakt? :)

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Åhh. Det er årevis siden. Ikke siden vi fikk barn. Ikke ut på date nei.

Knapt nok datet egentlig

3. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

På mandag faktisk :) spiste ute.
    Gikk vel en mnd etter fødsel som vi nærmest ble jaga ut av svigermor , for ho ville ha ungen og vi kunne ut å kose oss :) så hvert heldig der selv etter 2 barn

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17

Telles det at vi hadde en fin dag sammen på jakt og fiskedagene? Så på ting, gikk på museum og spiste sykt digg mat (men var på dagtid og jeg slapp å pynte meg).

5. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Før vi fikk yngste. Meeeen, snart langweekend uten unger, da blir det vel litt dating (selv om jeg regner med at bestekompisen til sambo blir med oss til middagene de fleste dagene)

6. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Hva menes med skikkelig? :) Hadde ungene en natt hos bestemor og fikk da fri, det var i juli?

7. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Det var nok i juni, vi var ute og spiste etter ungene la seg. Svigermor passet. Da hadde lillegutt våknet 5min etter vi gikk, hylt til 10min før vi kom hjem mens svigermor gikk og bysset og sang :sorry: vi har hatt store problemer med lillegutt, han har strevd veldig med magevondt. Så hun ønsket å passe de to små slik at vi fikk koblet av litt, om så bare for 1-2t :Heartred

8. Moderator Steffen Gift med forumet

Med skikkelig mener jeg det du selv definerer som en date. At du etterpå/før tenker at "nå skal jeg på date", og ikke sånn "Ja, det var hyggelig og koselig med manglet *det* for å være en date" om du skjønner :)

9. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Ok :p Nei, var nok ingen date da. Mer bare fri. Lenge siden vi har vært på kino/ute og spist og vært på en sånn date, som jeg vil kalle date. (Mest fordi jeg har allergier, så tør ikke å spise på restaurant noe særlig :eek: )

10. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Minst 100 år siden...

11. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Før sommeren:) da var vi ute og spiste også dro vi på kino. Ikke noe problem med barnevakt da barnevakten er min mamma og han elsker å være med henne❤️

12. Kengu Forumet er livet VIP

Kommer an på hva du mener med date det, vi har like gjerne en date hjemme og det hadde vi for bare noen uker siden, må ha barnevakt for å ha en date heldigvis :)

13. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015

Det husker jeg ikke, lenge før vi fikk barn hvertfall. Barna vil ikke ha barnevakt så det er et helvete de gangene det skjer..

14. MrsWinchester Gift med forumet Marsboerne 20 18

Det var vel under bryllupsreisen i fjor sommer. Barna var da 3 og 5 så det gikk fint

15. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det har jeg trolig aldri vært på egentlig...

16. Aaavinter Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Samme her:hilarious:

Kan ikke huske å noengang ha vært på det jeg vil klassifisere som date:p

Men det er ok, vi har somregel mange hyggelige stunder fordi om:)

17. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg har jo klart å bli sammen med mannen, samboer, forlovet og gift og fått tre barn med ham Så vi har klart oss uten å date. Har det fint sammen likevel

• Enig Enig x 1
  18. mamma 30.01.08 Glad i forumet

Omtrent samtidig med oss det da:hilarious:

19. Babynr2 <3 Gift med forumet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

I januar, et par mnd før minstemann ble født

20. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Aldri vært på date.

Del denne siden