Når var barnet ditt tørt på natten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Nå i disse sommertider, så er jo bleieslutt et stort tema. Og mange slutter jo på dagtid en god stund før på natten.
Når sluttet din på dagen, og når var hun eller han tørr på natten?

Frøkna sluttet i påska, ble 3år i slutten av april :)
Bruker fortsatt bleie på natt:)

Eldste var tørr når hun var 2. Han på 7, begynner i 2 trinn, er ikkje tørr enda.

Begge sluttet på dagtid da de var tre. Første sluttet på natt ikke lenge etter mens han på fire har en sjelden gang uhell nå, selv om jeg tar han på do før jeg legger meg.

Tja, hun var vel så og si tørr fra hun var ca 3 mnd. Sånn at jeg kontaktet helsepersonell for å være sikker på at det ikke var noe galt :o
Hun sluttet helt med bleie innen 2 årsdagen sin, men hadde da gått mye uten hjemme i et halvt år, og det var sjelden hun tisset i den i bhg og. De gangene det skjedde var da hun hadde holdt seg forlenge mtp avføring, at hun skvettet litt. Og de gangene hun evnt tisset i bleia hjemme gikk hun og byttet den selv...

Minstemann på 13 mnd er nok mer normal, og har ikke hatt en tørr bleie enda. Han tisser på potta innimellom, men også på gulvet :p
Spent på når han blir helt ferdig med bleia.

Tørr på natta ved 20 mnd.

4 åringen vært tørr på dag fra 34 mnd. Bruker enda natt

Slutta på dagtid da han var 2 1/2 år, og tok bort nattbleien et halvt år senere. Da hadde han vært tørr på natta i flere mnd.

Back
Topp