Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her lakk jeg bare fostervann. Men føltes som normalt, fyller seg opp igjen med fostervann hele tiden
Det skal lage seg fostervann hele tiden. Men vet ikke hvorfor det noen ganger ikke skjer, hva som er årsaken til det. er jo veldig skummelt at baby ikke har noe som helst bra det gikk fint for dereEr ikke alltid det gjør det. Jeg lakk fostervann sist,og var helt tom da jeg kom på overtidskontroll. Merket mindre bevegelse og ble satt igang. Var ikke moden og fikk ikke mer enn 2cm åpning (var 11 dager over) så det ble keisersnitt for å redde babyen.
Det skal lage seg fostervann hele tiden. Men vet ikke hvorfor det noen ganger ikke skjer, hva som er årsaken til det. er jo veldig skummelt at baby ikke har noe som helst bra det gikk fint for dere
Gratulerer på forskudd er forståelig du kunne jo risikert å få et dødt barn, om du ikke hadde fått hjelp i tide.Ja, var veldig bra at alt gikk bra den gang. Hun blir 10 år på mandag❤ Jeg ble såpass preget at det tok 6 år før jeg turte å tenke på å bli gravid igjen. Håper jeg blir moden og kan føde denne gangen.
Gratulerer på forskudd er forståelig du kunne jo risikert å få et dødt barn, om du ikke hadde fått hjelp i tide.
Krysser fingrene for deg blir du satt i gang så har de som regel gode metoder for å gjøre deg moden så lenge man har tid så sannsynligvis store sjanser for en vaginal fødsel