Når vannet går..

sånja

Gift med forumet
Kjenner man noe på forhånd, eller bare renner det plutselig??

Ikke noe action her altså, bare kom til å tenke på det...[8D]

Forrige gang tok de vannet, og jeg var jeg så langt inni fødetåka at jeg ikke husker det ...[8|]

Med guttungen kom det liksom et "popp", både kjente og hørte at det sprakk liksom, og så rant det sakte men sikkert i en jevn strøm. Helt merkelig det der "popp"'et altså!!! [8D] [:D]
Med snuppa gikk det med et kraftig spark og rant som en foss helt plutselig, så jeg var glad jeg var rett ved doen [8D] [:)]

Mitt gikk i badekar, det var veldig spesielt. Alt kom av seg selv, helt naturlig. Så vil tippe at det bare hadde splæsja hvis det ikke var for at jeg allerede lå i vann!

Ja, siden jeg er dronningen av vannavgang, så kan jeg vel svare litt! [8D]

Altså, jeg hadde jo fostervanns-siv i ett par dager før fostervannet virkelig kom.. Hørte aldri noe plopp!!!

Vi var midt inne på ett kjøpesenter når det plutselig bare begynte å renne og renne og renne!!!!!! Det nyttet ikke å knipe, det bare rant!!!! Som om man åpnet en kran og skal til å fylle vann i glasset!!!![;)] Og det var ikke tull engang, det kom MENGDER!!!!!!!!!

Da vi kom hjem gikk jeg inn på badet og da kom resten!!! Da gikk det over fra å renne til å si SPLÆÆÆSJ!!!!!! Det var som en 10 liters bøtte ble snudd opp ned!!![;)]

Så der har du min opplevelse! [;)]

ORIGINAL: Vand

Ja, siden jeg er dronningen av vannavgang, så kan jeg vel svare litt! [8D]

Altså, jeg hadde jo fostervanns-siv i ett par dager før fostervannet virkelig kom.. Hørte aldri noe plopp!!!

Vi var midt inne på ett kjøpesenter når det plutselig bare begynte å renne og renne og renne!!!!!! Det nyttet ikke å knipe, det bare rant!!!! Som om man åpnet en kran og skal til å fylle vann i glasset!!!![;)] Og det var ikke tull engang, det kom MENGDER!!!!!!!!!

Da vi kom hjem gikk jeg inn på badet og da kom resten!!! Da gikk det over fra å renne til å si SPLÆÆÆSJ!!!!!! Det var som en 10 liters bøtte ble snudd opp ned!!![;)]

Så der har du min opplevelse! [;)]

HJELP!!! Ja, det må jeg si!! Kongen av vannavgang passer bra!!![8D]

Førstegang: lå i senga tenkte: shit jeg må tisse....hoppet opp av senga så godt jeg kunne og det sildret pent nedover låra. Det fortsatte og bare sildre pent det neste døgnet, ble satt i gang 48 timer etter.

Andre gang: Lå i senga, hørte det sa knepp....lurte på hva i alle dager dette var...lukket øynene, etter noen minutter fikk jeg samme følelsen av at jeg måtte tisse, kom meg opp av senga og kjente det sildret. Kom inn på badet og da sa det splæsj! Var myyye vann, funket ikke med nattbind den gangen her.[8D]

Ble også tatt vannet på under press riene, man har visstnok to poser med vann.

jeg lå i senga og hadde drømt om hundre fødsler.. jeg drømte jo ikke om fødsler før i svangerskapet så jeg våkna om måtte flire litt.. så kjennes det ut som jeg må tisse, men orket ikke gå riktig enda.. men klarte ikke holde igjen.. så jeg heiv meg ut av senga som jeg ellers brukte i hvertfall 15 min på å komme ut av ellers pga bekkenet.. også mener jeg høærte et lite knepp også sa det plæsj... godt bade er rett ved siden av soverommet.. holdt ikke med noe nattbind her heller.. på med bleie ja[;)]

ORIGINAL: shorty86

jeg lå i senga og hadde drømt om hundre fødsler.. jeg drømte jo ikke om fødsler før i svangerskapet så jeg våkna om måtte flire litt.. så kjennes det ut som jeg må tisse, men orket ikke gå riktig enda.. men klarte ikke holde igjen.. så jeg heiv meg ut av senga som jeg ellers brukte i hvertfall 15 min på å komme ut av ellers pga bekkenet.. også mener jeg høærte et lite knepp også sa det plæsj... godt bade er rett ved siden av soverommet.. holdt ikke med noe nattbind her heller.. på med bleie ja[;)]

Hadde du bleier liggende til deg selv??[8|]

Med Tuva startet fødselen med vannavgang. Jeg reiste meg fra senga, og hørte et knepp innvendig. Og så kom det litt vann. Gikk på do, kom ikke noe mer. Men da jeg reiste meg igjen kom det mye vann!

Fint å høre at det er flere med plopp/knepp -lyd, for jeg har fått så mange kommentarer på at "det går ikke an!!!" at jeg har begynt å tvile på meg selv.. [8D] ...men jeg hørte den, jeg vet det.. tror jeg..

For noen pyser....... vannavgang hjemme liksom.... MYE tøffere å få det ute blandt folk! [8D] MOHAHAHAHAHA! [:D]

det var midt på natta....våkna av at eg spratt opp av senga- og i det eg står, så er det nesten som det dætte ein vannbalong ned i trusa..heilt merkelig følelse:):)

ORIGINAL: Vand

For noen pyser....... vannavgang hjemme liksom.... MYE tøffere å få det ute blandt folk! [8D] MOHAHAHAHAHA! [:D]

Syykt tøft!! [:D] *fnis*

Her var det samme knepp-lyden, akkurat som når du knekker en pølse i to [:D] hehe..også bare fosset det ut!

Den knekkelyden dere snakker om - den hørte jeg når jeg bare "knakk" et hull i posen... fryktelig ekkel lyd - jeg var dønn sikker på at jeg hadde skadet ungen[&:][8|][8D] Forøvrig så ble mitt vann tatt ved et uhell når hun sjekket åpning så da bare føltes det som om å sitte i fult badekar, selvom jeg lå på sykeseng[8|]

Jeg hadde såkalt høy vannavgang sist (fosterhinna brast høyt oppe), så det kom veldig lite vann (1 dL, kanskje?). Og det kom helt uten forvarsel[;)]

Du får sagt det du vand[:D] Vannet mitt gikk på kiwi i hvit bukse[:D] bare sånn spm skjer på film det vettu[:D]

Back
Topp