Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
Ja, siden jeg er dronningen av vannavgang, så kan jeg vel svare litt! [8D]
Altså, jeg hadde jo fostervanns-siv i ett par dager før fostervannet virkelig kom.. Hørte aldri noe plopp!!!
Vi var midt inne på ett kjøpesenter når det plutselig bare begynte å renne og renne og renne!!!!!! Det nyttet ikke å knipe, det bare rant!!!! Som om man åpnet en kran og skal til å fylle vann i glasset!!!![;)] Og det var ikke tull engang, det kom MENGDER!!!!!!!!!
Da vi kom hjem gikk jeg inn på badet og da kom resten!!! Da gikk det over fra å renne til å si SPLÆÆÆSJ!!!!!! Det var som en 10 liters bøtte ble snudd opp ned!!![;)]
Så der har du min opplevelse! [;)]
ORIGINAL: shorty86
jeg lå i senga og hadde drømt om hundre fødsler.. jeg drømte jo ikke om fødsler før i svangerskapet så jeg våkna om måtte flire litt.. så kjennes det ut som jeg må tisse, men orket ikke gå riktig enda.. men klarte ikke holde igjen.. så jeg heiv meg ut av senga som jeg ellers brukte i hvertfall 15 min på å komme ut av ellers pga bekkenet.. også mener jeg høærte et lite knepp også sa det plæsj... godt bade er rett ved siden av soverommet.. holdt ikke med noe nattbind her heller.. på med bleie ja[;)]
ORIGINAL: Vand
For noen pyser....... vannavgang hjemme liksom.... MYE tøffere å få det ute blandt folk! [8D] MOHAHAHAHAHA! [:D]