Når vannet går offentlig

kakkeline

Gift med forumet
Hvem er det da som tørker opp?

Har panikk for at dette skal skje meg når det nærmer seg, er det da jeg som må tørke opp? 
På jobb feks så er vaskedamen der kun om morningene

hehe, vet du, det har jeg aldri tenkt på men kan aldri tenke meg at den gravide tørker opp.

da er det bare å fake kraftige rier så er det nok ingen som forventer at du skal tørke opp 

Hvis det kommer så mye vann at det splæsher utover skal du absolutt ikke tørke opp, da skal du legge deg ned og noen skal ringe ambulanse til deg. Kommer det masse vann betyr det at hodet ikke har festet seg, og det er fare for at navlesnoren kan komme ut først og komme i klem!
Har hodet festet seg så er det jo 'kork' i flaskepningen, da lekker det litt etter hvert, og du kommer kanskje til å blir litt bløt i buksen eller sette en liten flekk på en sofa, men ingeen opptørking å regne meg :-)

Med andre ord, dette er stress du ikke trenger å ha :-)

Blir jo litt som om en som får kuttet av noen fingre på jobb skal tørke opp blod etter seg...

Småting skrev:
Hvis det kommer så mye vann at det splæsher utover skal du absolutt ikke tørke opp, da skal du legge deg ned og noen skal ringe ambulanse til deg. Kommer det masse vann betyr det at hodet ikke har festet seg, og det er fare for at navlesnoren kan komme ut først og komme i klem!
Har hodet festet seg så er det jo 'kork' i flaskepningen, da lekker det litt etter hvert, og du kommer kanskje til å blir litt bløt i buksen eller sette en liten flekk på en sofa, men ingeen opptørking å regne meg :-)

Med andre ord, dette er stress du ikke trenger å ha :-)

Blir jo litt som om en som får kuttet av noen fingre på jobb skal tørke opp blod etter seg...

Mitt vann gikk som en vannballong, alt sploshet ut med en gang, men hodet hadde festet seg mange uker før.
Men helt enig i at den gravide bør komme seg til sykehuset/eller hjem, ikke stå og vaske gulv!

SweetCherry skrev:
da er det bare å fake kraftige rier så er det nok ingen som forventer at du skal tørke opp 

gjett om det er det som hadde skjedd da ja ha ha ha.. ikke f*** om jeg skulle tørka noe iallefall

Da jeg hadde en kunde som vannet gikk på, var det JEG som vasket opp.

Jeg hadde ALDRI som en butikkansatt krevd at den gravide skulle tørke det opp, de har viktigere ting å ta seg av.

Og andre kunder må kanskje vente litt ekstra, men har de forståelse og sunn fornuft så tar de det med et smil. (og spør gjerne om de skal hjelpe til.....) :P  Gjorde i alle fall de jeg hadde i butikken da det skjedde.

(og den gravide hadde mannen på speed-dial,  så mannen var der asap og fikk henne til sykehus).

hehe aldri tenkt på.. men jeg har barn som har spydd ut butikker i mangetall.. og da har betjeningen kommet å vasket

da vannet mitt gikk på ett senter i byen , på en cafe - tenkte jeg ikke engang på å tørke opp ;P tenkte på at jeg måtte hjem å hente sykehus bagen min ;P

Back
Topp