når vannet deres gikk...?

yahoo

Forelsket i forumet
til dere som vannet gikk på: husker dere hvordan babyen i magen oppførte seg like før? van baby rolig, eller var det masse sprelling å sånn? :)

Ingen forvarsel...tror hun var rolig...låg på sofaen da det kom en kneppelyd.begynte å renne da jeg satt meg på do

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Mitt gikk ikke før pressriene så kan ikke hjelpe deg dessverre..

Husker ikke med første, nå med nr 2 tok dem vannet på meg. men etter vannet gikk var hun super aktiv..

Helt normal. Lå i senga å skulle snu meg, så med det samme jeg slenger magen over så føles det som en vannballong sprekker :p kan ikke komme på at det ble noe forandring på aktiviteten etter vannet hadde gått heller :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

takk for svar damer :) prøver bare å kjenne litt etter på alle små tengn nå som det nermer seg terminen ;) ved forrige fødsel ble jeg satt i gang 14 dager etter terminen, så jeg har ikke vært med på at ting starter av seg selv :P

Jeg våknet av at vannet gikk med lillemann så aktiviteten hans vet jeg ikke noe om.. Har ikke vært veldig masse aktivitet i svangerskapet heller, men da siden han har sittet i seteleie hele tiden, så spark ol. ikke har merkes like godt.

Etter at vannet var gått var han ganske så rolig der inne.. kjente noen små bevegelser nede i bekkenet av og til. merket bevegelsene best på ctgen.

Back
Topp