når våkner..

|Lica|

Forumet er livet
prinsene og prinsessene deres om morningene?
og når legger dere dem om kvelden?
og sover de hele natten?

jeg legger elias en gang mellom 19-21. og da kommer det an på når han våkner neste gang. men han er inne i en veldig slitsomt periode hvor han uansett våkner en gang for natten og krever pupp. jeg prøvde å slutte helt men det gikk ganske så dårlig. nå er jeg begynt å drøye det til etter kl 6 og det går litt bedre. men det blir mye skriking og jeg blir sliten. etter han har fått pupp kan han sove 4-5 timer til. så hvis han får pupp kl 6 pleier han å sove til kl 10. sånn sett er det deilig, men slitsomt å få søvnen avbrutt og han kan jo skrike i 2 1/2 time[:(]

Benjamin legger seg klokka 19.00 senest 19.30
Da får han ikke sove etter klokka 15.00

Han sover hele natta og våkner mellom 07.00 og 08.00

Ikke så lenge sia han våkna og ville stå opp klokka 06.00, da fikk han ny bleie og litt frokost så gikk vi og la oss igjen og sov mellom 1-2 timer.

Men da vi begynte og drøye og legge han etter frokost så begynte han faktisk og sove lengre på morgenen. Så rutiner du har på dagen kan du få igjen for på natta og morgenen.[;)]

han sover kun en gang for dagen. kl 12-13(14)

Jenny legger seg kl 20.00 har begynt å våkne klokka 02.00 og er våken 15-30min får henne sovner igjen og da sover henne til 08.00

Så jeg vet ikke hvorfor henne har plutselig begynt å våkne om natten ? Har jo aldri gjort dette før nå de siste 2 ukene *hmmm*

Emile legger seg alltid 19. Sover hele natten til en gang mellom 06.30 og 8.30. Kan ligge å pludre litt i sengen sin og leke litt, så vi er som regel ferdig m morgenstell osv rundt 8.30. Sover 1 gang om dagen fra ca 12 (1,5-2 timer).

Mia legger seg mellom 19.30 og 20.00, sover til 8-9 om morgenen. Sover ca 1,5 time om formiddagen, og ca 3kvarter etter middag [:D]

heisann vår lille prins legger seg 18.30 på kvelden og er som regel opp mellom 03.00 og 04.00 da får han en flaske sovner igjen og våkner i mellom 05.00 og 06.00...

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

her legges han kl 20 & våkner mellom 09 & 12

tuller du???? sover han så lenge?? ka du har gjort for å være så heldig da?? [8D][:D] det må være utrolig deilig..

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

her legges han kl 20 & våkner mellom 09 & 12

Åh, for ett soverhjerte [:)] 

Nora legger seg mellom 19 og 20! Sover hele natten somregel..[;)] har pleid å står opp i 7 tiden..men i det siste har hun begynnt å våkne mellom 8 og 8.30[:D] 
Sover en lang lur midt på dagen!

Emma legger seg kl19.00 og sover til 07.30-08.30 [:D] Sover 3 timer på dagen også, hu er et skikkelig sovedyr [;)]

Emma legger seg mellom 6-8 og sover til 10-11 om morgenen.. på dagen sover hun 3 til5-halv seks... hun har ett godt sove hjerte tiltros for at hun er utrolig aaktiv..

I ukedagene legger Elias seg i 19 tiden og vi vekker han halv syv-syv tiden, han sover 2 dupper i løpet av dagen, noen ganger bare 1 STOR dupp på 2-3 timer. Men i helger og ferie slik som nå da legges han 19.30 tiden og sover til alt fra 8-10 tiden[:D]

Back
Topp