Når våkner deres små på morgenen?

Vi står som regel opp når han våkner i 7 tiden, men det er fordi storebror våkner da. Noen ganger mater jeg i senga og da kan vi sove videre til 9-10:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Åttetida. :) Storebror er stort sett våken kl seks..! Men jeg står først opp når mannen drar på jobb rett før syv da. :)
 
Nå fortiden kl. 5-6... :(
Jeg står ikke opp før 9-10 uansett, avhengig av hva vi skal.

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vanligvis ligger vi i senga til i nitida. Om han er våken tidligere får han bare mat og ligger med oss. Som regel sovner han da, hvis ikke ligger han her helt rolig uansett. Men i natt har han vært masse våken, og da sånn våken at det ikke er nok å bare ligge med oss. Han skriker og bærer seg og må gjerne sovne på puppen. Mistenker vekstperiode eller tenner :(
 
Her våkner han stort sett mellom 8 og 9 en gang.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
8-9 tiden. Igår sov hun til 09.30:)
 
Her blir hun urolig i 5-tida og kommer da inn i vår seng. sover videre til 6.30-7.00, avhengig når hun fikk mat sist og neste sult melder seg.

De andre to står opp 6.30-7.30, så det gjør ikke noe at hun også våkner da :)
 
Lillegutt pleier å våkne skikkelig i halv 8 - 8 tiden, så gir jeg han mat og så ligger vi litt i sengen å bare prater - han er i så godt humør da :) så vi pleier å stå opp rundt hall 9 - 9 :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Mellom åtte og ni som regel, hun er skikkelig b-menneske allerede og alltid trøtt som en dupp til langt på dag :D
 
mellom 08 - 09.. mulig opp å ta bleieskift før det.. men kan legge oss å amme også sovner han igjen
 
Back
Topp