Når våkner bollene?

Nå har minsten lagt på deg en dårlig vane. Og starter dagen rundt kl 6. Alt for tidlig for Min del.
 
Begynt å våkne midt på natta han.
 
jo, etter x antall «fysisk legge han ned, han reiser seg opp og hyler til meg».. Hjelper ikke med drikke heller..
Får håpe det snur snart :) jeg leste at drømmelivet til de små begynner å bli mer livlig, så kan jo ha en sammenheng med det. Hadde de bare kunne fortelle...
 
Får håpe det snur snart :) jeg leste at drømmelivet til de små begynner å bli mer livlig, så kan jo ha en sammenheng med det. Hadde de bare kunne fortelle...

ja, i natt våkna han 5, jeg nekter at det er morgen så tidlig. Etter å ha lagt han ned i en halvtime så sovna vi begge og han sov til åtte! :eek:
 
ja, i natt våkna han 5, jeg nekter at det er morgen så tidlig. Etter å ha lagt han ned i en halvtime så sovna vi begge og han sov til åtte! :eek:
Mi våknet i natt 04. Jeg var så trøtt at jeg orket ikke noe tull siden vi sov hos noen andre. Så hun fikk en flaske melk og bam så sov hun til 09.20 for første gang ever
 
Mi våknet i natt 04. Jeg var så trøtt at jeg orket ikke noe tull siden vi sov hos noen andre. Så hun fikk en flaske melk og bam så sov hun til 09.20 for første gang ever

helt nydelig! Jeg fikk sjokk når jeg så klokka :p
 
Mellom 5 og 6. Noen ganger før fem. Som regel halv seks:p ...alt for tidlig er vel svaret:hilarious:
 
I det siste har snuppene sovet til over 9 nesten hver dag:Heartred
 
Back
Topp