Når usikkerheten melder seg

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Idag tok jeg siste strimmeltesten bare for å se de fine strekene som MÅTTE være like sterke da den jeg tok på utvanna kveldurin for tre dagen siden var nesten like sterk som teststreken.
Men til min store skuffelse er de nesten helt like, i hodet mitt er den nyeste til og med litt svakere.
bf8bdc3d31d05ce52f9da3a8006735a6.jpg

Blir ikke makesure-testene sterkere?
Man skal ikke måle stigning med tester, men klarte ikke å dy meg..
Har fortsatt masse symptomer da, så det bevarer litt ro i meg :)

Ikke bekymre deg! Slik er mine også. Teststreken stoppet opp, og ble ikke sterkere da den så slik ut som din nederste. Tok da er cb+ som viste en kjempefin økning.

I mitt forrige sv.skap i 2014 ble teststreken på disse billigstrimlene mye sterkere enn kontrollstreken da jeg var rundt uke 6. Forventet at det skulle skje nå også, men jeg tror testene er blitt litt annerledes.

Ta en cb+ om du føler deg usikker. Jeg ble i hvertfall veldig trygg av det [emoji4]

Jeg ble gal av strimmeltester, og gikk over til digital da jeg var 3+6. Orket ikke mer usikkerhet enn nødvendig, og det hjalp veldig! Tok en siste digital da jeg var 4+2 som viste 2-3, og sa meg fornøyd da. Har ikke giddet å teste noe mer etter det, da jeg har lest om flere som er langt på vei og likevel ikke får 3+ på den digitale. Det er stressende nok å tolke symptomer som kommer og går, om ikke jeg skal ødelegge synet mitt på å myse etter nyanser;)

Tror du kan slappe helt av da, sånn i grunn. Du er gravid, men forstår usikkerheten.. jeg ville bare for å roe nervene kjøpt en cb digital eller noe da.. der står det jo 'svart på hvitt' om du er preggis!

Forresten så er nettopp det grunnen til at jeg stoppet med tester. Tok en kjempelys med morgenurin for noen dager siden.. begynte få panikk, men tok ny noen timer senere som var sterkere.. det var siste testen jeg tok, men frister sykt å ta flere da[emoji28][emoji28]

Samme skjedde med meg i dag, men testene har ikke blitt så sterke hos meg. Samtidig så ser jeg at den blir mørkere når den tørker, og at det jo er litt forskjell på kontrollstrekene også. Men jeg er verdensmester i bekymring!

Jeg ble gal av strimmeltester, og gikk over til digital da jeg var 3+6. Orket ikke mer usikkerhet enn nødvendig, og det hjalp veldig! Tok en siste digital da jeg var 4+2 som viste 2-3, og sa meg fornøyd da. Har ikke giddet å teste noe mer etter det, da jeg har lest om flere som er langt på vei og likevel ikke får 3+ på den digitale. Det er stressende nok å tolke symptomer som kommer og går, om ikke jeg skal ødelegge synet mitt på å myse etter nyanser;)

Tror du kan slappe helt av da, sånn i grunn. Du er gravid, men forstår usikkerheten.. jeg ville bare for å roe nervene kjøpt en cb digital eller noe da.. der står det jo 'svart på hvitt' om du er preggis!

Forresten så er nettopp det grunnen til at jeg stoppet med tester. Tok en kjempelys med morgenurin for noen dager siden.. begynte få panikk, men tok ny noen timer senere som var sterkere.. det var siste testen jeg tok, men frister sykt å ta flere da[emoji28][emoji28]
Tok en digital 3+1 som ble negativ på morgen og positiv på kvelden med 1-2. Så tok ny 3+6 som kom tilbake 2-3. Har igjen en men den vil jo ikke vise 3+ nå [emoji14] selvom den digitale viste at hcg doblet seg hver 28. T. (Brukte en kalkulator):p.
Men ja vurderer nesten å kjøpe et par cb plus bare for å få roa i sjelen igjen [emoji14]

Back
Topp