Når unnet du deg litt egenpleie sist?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Var hos frisøren for litt over et år siden og klippet håret. :P

Egenlig innebærer det egen tid og kos. Men kan ikke huske når det var sost:)

Frisøren for 1.5 mnd siden. Tenker jeg skal snart bestille meg ny time. Er jo snart julebordsesong :)

Lenge siden... Men mannen skylder meg en fotmassasje med forpleining. Kanskje i kveld? :happy:

Det er lenge siden. Heldigvis har jeg et gavekort på en salong i byen så jeg skal bestille meg en time fotbehandling snart :)

Det begynner å bli en stund siden det!! jeg sitter virkelig stille her og tenker nå...frisør, spa eller kroppsbehandling..hmm?
Har heldigvis en mann som til vanlig er veldig flink og til stadighet masserer meg, bare synd det har gått litt nedover den siste tiden (frk. kravstor!! :D ). I forrige svangerskap var han veldig flink og flittig til å massere beina mine, håper suksessen gjentar seg og at massasjetimene tar seg opp igjen! :D

Jeg er hos frisøren sånn ca annenhver måned. Også var jeg på jentetur til Praha i juni og fikk spa. Tror sannelig jeg skal unne meg litt mer nå snart før jeg blir gravid igjen :)

Innebærer egentid - uten mann og barn. Sånn sett var det senest på mandag da jeg var og trente. Ble bare mer stresset av det egentlig for jeg visste ikke hva som skjedde hjemme (mini tar ikke flaske og er for tiden litt mer urolig enn vanlig).

Var hos frisør i helga. " skal jeg vaske håret ditt?" Ja takk! " skal jeg ha noe i håret ditt, struktur krem?" Ja takk. "
"vil du kjøpe den shampoo?", ( som er overprisa som bare fyy..) Ja takk!
Begrenser meg alltid kun til hårvask når jeg er hos frisør, men i helga har unnet meg litt " luxus" :)

Unner meg en lang dusj med kropp -og ansiktspleie en av helgedagene hver uke. Deilig å skru av hjernen, dusje lenge og lukte sukkertøy etterpå.

Men frisør, massasje osv husker jeg ikke... en eller annen gang imens jeg gikk gravid. Evnt før

Fikk gavekort på massasje til jul, denbrukte eg no i januar, d var magisk, så hadde eg mitt første frisør besøk siden eg fikk barn for tre år siden i forige uke

Back
Topp