Når UL?

1+1

....
Hei dere!

Jeg skal ringe lege i dag for å bestille første sjekk. Vil sjekke alle verdier og se at alt er i orden. Fastlegen har også UL-utstyr på kontoret og siden jeg har to SA bak meg, skal jeg spør om en sjekk. Når kan jeg forvente å se et bankende hjerte? Hører sannsynligheten for at det går bra er svært høy etter å ha sett hjertet slå. Vil ikke bestille for tidlig og risikere å ikke se noe. I dag er jeg 5+0.

Ha en fin dag :)

Hei! Spennende! Jeg har time hos lege nå på fredag. Er 5+3 idag:) Men legen min har desverre ikke UL… Jeg må nok bestille privat.
Ha en strålende dag:)

Er vel i 6+ hjertet begynner å slå, så litt ut i uke 7 kan det oppdages. Men ikke alltid lett å finne, så litt skummelt kan det jo være dersom han ikke klarer å finne noe

Venter selv til uke 11

Jeg er 4+3 i dag, og har fått time til tidlig UL onsdag 24.juni.. Da er jeg 6+4(hvis jeg har regnet riktig) hehe

Jeg er 4+3 i dag, og har fått time til tidlig UL onsdag 24.juni.. Da er jeg 6+4(hvis jeg har regnet riktig) hehe

Spennende! :D Det er ikke lenge til! Har de sagt hva du kan forvente å se da? Er det innvendig eller utvendig? For fastlegen min tar kun utvendig.

Spennende! :D Det er ikke lenge til! Har de sagt hva du kan forvente å se da? Er det innvendig eller utvendig? For fastlegen min tar kun utvendig.

Det er innvendig ul...
Han har ikke sagt hva jeg kan forvente å se, men jeg skal i hovedsak inn for å se at det er der det skal, da jeg hadde en ex.u i oktober..( og det visstnok er større sjanse for å oppleve det igjen når man har hatt det tidligere) men er kjempe spent, og håper jeg ser hjertet slå.. :)

Jeg skal på fredag, er da 6+1 :) skal hovedsaklig for å utelukke ex.graviditet men har lest at man kan høre hjertet fra uke 5-6, men dette er forskjellig.

De sier vel at hjertet begynner å slå iløpet av uke 6. Så etter det vil det vel være sjangs for å få se noe:)
Men siden det er utvendig kan det jo være greit å muligens vente til uke 7-8, om man klarer å vente til da, siden det embryoet er ganske lite.
Har selv tidlig ul-time i uke 10.

Ha en fin dag:)

Min gyn sa i dag at hjertet begynner å slå mellom 5+6 og 6+1.

Utvendig UL er mye vanskeligere å se. Min erfaring er at det er først ved uke 10-12, ved gode forhold, at man kan se noe som helst på utvendig b

18 Juni er jeg 7 fullgåtte, da tenker jeg at jeg hører m fastlegen. Regner ikke m det er noe problem siden jeg hadde en MA rundt de tider for noen mndr siden. Vil rett og slett bare utelukke det ;-)

Back
Topp