Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her jeg bor er det lege som henviser til OTUL.Kommer til å drøye så lenge som mulig.
Lurte på å bestille prvat ul til 10+6, og time for blodprøver ca 12+0.
Men kanan bare ringe jordmor for å få henne til å bestille time på sykehuset til TUL? Eller må man ha time for det og møte fysisk opp? Må vel ikke være lege som fikser det?
De som tilbyr privat ultralyd her, anbefaler å vente til etter 8+0, fordi man ser mer etter det. Jeg har ikke vært på tidlig ultralyd før, så det er sikkert noen andre her som kan anbefale tidspunkt basert på erfaringTil hvilken uke bestiller dere privat tidlig ultralyd (for de som ønsker det), og når starter dere opp med svangerskapskontroller?
Takk for svar egentlig ønsker jeg å vente til rundt uke 9-10, for har hørt at da kan man se babyen, slik du skriver. Samtidig synes jeg det er lenge å vente og er så redd for at noe er galt og da hadde det vert betryggende å høre hjerte, vite at det ikke er utenfor livmor etc rundt uke 6De som tilbyr privat ultralyd her, anbefaler å vente til etter 8+0, fordi man ser mer etter det. Jeg har ikke vært på tidlig ultralyd før, så det er sikkert noen andre her som kan anbefale tidspunkt basert på erfaring
Det skjønner jeg godt <3 Jeg skal selv på en ultralyd i uke 8. Har mistet 2 ganger og begge har skjedd i uke 8 så gyn som utførte utskraping sist anbefalte ultralyd i uke 8 ved ny graviditet. I uke 6 er det vel ikke 100% garanti for å se hjerteslag heller?Takk for svar egentlig ønsker jeg å vente til rundt uke 9-10, for har hørt at da kan man se babyen, slik du skriver. Samtidig synes jeg det er lenge å vente og er så redd for at noe er galt og da hadde det vert betryggende å høre hjerte, vite at det ikke er utenfor livmor etc rundt uke 6
Da er det nok godt å ha en ul da, og måtte alt gå braDet skjønner jeg godt <3 Jeg skal selv på en ultralyd i uke 8. Har mistet 2 ganger og begge har skjedd i uke 8 så gyn som utførte utskraping sist anbefalte ultralyd i uke 8 ved ny graviditet. I uke 6 er det vel ikke 100% garanti for å se hjerteslag heller?