Når trur du..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Lille kjeme? Og ka er termin? Eg tipper 10mai. Ul termin er 21mai :) mens termin har eg ikkje:p

Termin 11, men tipper 13. Da har jeg eksamen, nemlig :p

Jeg har termin 23. mai, men du kan være sikker på at den kommer den ENE dagen jeg ikke vil; 17. mai ;)

Mens-termin 1. mai
UL-termin 5. mai

Har liksom "gitt opp" nå, så har ingen formening om NÅR ting skjer.. Kanskje på mandag eller tirsdag, bare fordi jeg var såå bestemt på å føde før termin :p

Har termin 25.Mai. har en følse av 24 Mai, men går vell på overtid.

UL-termin idag, menstermin mandag... Jeg tror en gang mellom 6. (mandag) og 14. Har overtidskontroll fredag 10., men hvis alt ser bra ut med baby da og formen min fortsatt er fin så ønsker jeg ikke å bli igangsatt.

UL-termin 10 mai.
Håper på å få da eller noen dager før. Men siden jeg gikk 5 dager over med storesøster, er det vel mer realistisk med 14-15 mai :p

Termin 18, men har hele tiden trudd han kommer den 20.. Men nå har jeg så mye modningssmerte så hååååper jo veldig på at han finner ut veien før. Tør liksom ikke å håpe for mye på at han kommer før siden jeg gikk 8 dager over sist..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ul termin 13 mai, menstermin 9 mai, tidlig ul viste 6 mai... Kommer sikkert til en salutt 17 mai, rett og slett for det er den ene dagen jeg absolutt ikke har lyst å føde:p
Men for all del, må gjerne begynne og skje noe nå - jeg er klar!

Har ULtermin 25 og menstermin 10, så jeg er jammen ikke sikker - men er over i uke 37 nå, så da er hun velkommen når som helst, med unntak av 6 og 17 :D

Har termin 5 mai og tror ikke hun kommer noen sinne,kommer til å gå evig gravid:-*
Håper på i natt morgen dagen:-) krysser fingrene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

He termin 4 mai, hadde 4 juli me storesøster å ho kom 11 juli, så Ej he litt følelsen på 11 mai:) men for min del kan ho godt komme NO !! E spenna klar:)

Jeg aner ikke. Har termin 14.mai , men jeg håper hver dag at detvskal skje noe for jeg er såååååååå lei!

Termin 07.05
Skulle gjerne kommet nu!!! Men følt litt på 05.05 - men kanskje han dukker opp mandag eller torsdag kommende, på dagtid, mens mannen er fullstendig utilgjengelig begge dager fra 07-22 :( :( :(

Eller så drøyer han det til 17.05 ... og blir diiiiiger! (han som er estimert til 4,5 til termin...hehe)

Har termin 12.mai, har en sterk følelse om at h*n kommer den ene dagen jeg ikke vil, nemlig 17.mai. Har veldig lyst å føde før 17, for er ikke keen på å gå gravid på 17 med finklær, selskap og alt som hører med.. Da "boikotter" jeg 17.mai i år, hehe.. Har egentlig også litt på følelsen 11, da det er den dagen jeg reknet ut selv da eg fannt ut at jeg var gravid, men tørr ikke håpe noe før termin...

Har termin 12 mai ! Har heletiden trodd jeg ville føde før, men begynner å bli mer og mer sikker på at jeg må gå over:-) hadde jeg skullet tippe på før, så den 4 eller 5 :-)

Hadde termin 29 april jeg, men tror me min flaks at hun kommer den 10 mai, da blir jeg satt i gang om hun ikke er kommet ;)

Back
Topp