Når tror du babyen kommer

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har ikke aning, men gjetter noen få dager før termin. :)

Det er iallefall stor forskjell på hva jeg tror og håper... ☺ Håper ho kommer noe før, men er ganske sikker på jeg går til termin. Men har ikke stålsatt meg på å gå over så jeg kan fort gå på en smell...

Tror hun kommer litt etter, men håper hun kommer før :) Bare hun venter til etter neste onsdag så jeg slipper ambulanse inn...

Håper han kommer i løpet av påsken, men kommer sikkert etter termin (2 april) :p

Tenker i uke 39 ein gang. Men er instilt på og gå til termin. Og er ikkje babyen ute til termin så har eg time på sykhuset på termin datoen for og vurdere og sette det i gang. Så blir Max 2-3 dager over :)

Vet ikke når, men tror ikke hun kommer etter termin. Etter litt egenregning er jeg litt uenig med termindato da jeg tror kanskje denne skulle vært fremskynda 7 dager - så det blir spennende å se hvem som har rett ;)

Håper på før termin, men tipper hun kommer til termin +- noen dager.

Første kom på termindagen (startet dagen før, rakk akkurat å komme over midnatt), andre kom 8 dager før. Så jeg aner ikke hva jeg kan forvente meg denne gangen. :-P

Ska eg vara ærlig så hoppas eg han Håller seg længst møjligt der inne nå. Her e vi sjuka alleman igjen. Formen min e piss dårlig vet
Ikkje om eg hade klarat av en fødsel

Tror faktisk før termin denne gangen, men tiden vil vise;)
Akkurat nå håper både jordmor og lege at jeg skal gå til i hvert fall uke 37, så etter første påskedag er greit;)
Ei venninne skal ordne babyshower til meg, 02.04, så håper jo litt på å ikke føde før det da;)

Back
Topp