Tresmåhjerter
Gift med forumet
Du kommer til å føde? Før eller etter termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har blitt satt igang før? Hvordan syntes du det var? Skal det nå jeg å det blir noe nytt siden jeg har gått i fødsel selv begge de to andre gangeneTenker kanskje at jeg føder et par dager over termin jeg. Om jeg ikke må settes igang av diverse grunner denne gangen...
Jeg synes at det var helt greit. Jeg ble strippet to ganger på kvelden, samt at de gav med slik tablett vaginalt. Fikk blodtrykkssenkende medisiner på grunn av sv.forgiftning. Den natta sov jeg som en unge Dagen etter våknet jeg til 3 cm åpning og rier. Resten gikk som en "vanlig" fødsel slik jeg forstod det Har ikke prøvd noe annet, men hadde hørt på forhånd at det skulle være ille å bli strippet og slik, men jeg er ikke enig.Du har blitt satt igang før? Hvordan syntes du det var? Skal det nå jeg å det blir noe nytt siden jeg har gått i fødsel selv begge de to andre gangene
Hadde en grusom fødsel sist. Og etter det har jeg helt skrekken for at det skal skje igjen. Så denne gangenfor min egen del skal ting være planlagt, så langt det lar seg gjøre. Jeg syntes heller ikke det var ille å bli strippetJeg synes at det var helt greit. Jeg ble strippet to ganger på kvelden, samt at de gav med slik tablett vaginalt. Fikk blodtrykkssenkende medisiner på grunn av sv.forgiftning. Den natta sov jeg som en unge Dagen etter våknet jeg til 3 cm åpning og rier. Resten gikk som en "vanlig" fødsel slik jeg forstod det Har ikke prøvd noe annet, men hadde hørt på forhånd at det skulle være ille å bli strippet og slik, men jeg er ikke enig.
Hvorfor skal du settes i gang denne gangen? Du svarer bare om du vil altså