Når tror du at

Har født både nr 1 og 2 over en uker før termin, så regner vell litt med at minstebror kommer noen dager før termin:)

Tenker kanskje at jeg føder et par dager over termin jeg. Om jeg ikke må settes igang av diverse grunner denne gangen...

Tenker kanskje at jeg føder et par dager over termin jeg. Om jeg ikke må settes igang av diverse grunner denne gangen...
Du har blitt satt igang før? Hvordan syntes du det var? Skal det nå jeg å det blir noe nytt siden jeg har gått i fødsel selv begge de to andre gangene

Har også en følelse at jeg føder før termin! :) Det gjenstår å se! :p

er veldig usikker jeg... men håper i grunn at jeg ikke føder akkurat på termindatoen da tantebarnet mitt har bursdag da.. men babyen kommer når babyen kommer :)

innstiller meg på etter termin, men har en følelse på før termin.. Min mor har 3 barn og aller er født 3 uker før, og det er så mange andre ting som har vært likt i svangerskapet som det min mor hadde..

Du har blitt satt igang før? Hvordan syntes du det var? Skal det nå jeg å det blir noe nytt siden jeg har gått i fødsel selv begge de to andre gangene
Jeg synes at det var helt greit. Jeg ble strippet to ganger på kvelden, samt at de gav med slik tablett vaginalt. Fikk blodtrykkssenkende medisiner på grunn av sv.forgiftning. Den natta sov jeg som en unge ;) Dagen etter våknet jeg til 3 cm åpning og rier. Resten gikk som en "vanlig" fødsel slik jeg forstod det ;) Har ikke prøvd noe annet, men hadde hørt på forhånd at det skulle være ille å bli strippet og slik, men jeg er ikke enig.
Hvorfor skal du settes i gang denne gangen? Du svarer bare om du vil altså :)

Jeg synes at det var helt greit. Jeg ble strippet to ganger på kvelden, samt at de gav med slik tablett vaginalt. Fikk blodtrykkssenkende medisiner på grunn av sv.forgiftning. Den natta sov jeg som en unge ;) Dagen etter våknet jeg til 3 cm åpning og rier. Resten gikk som en "vanlig" fødsel slik jeg forstod det ;) Har ikke prøvd noe annet, men hadde hørt på forhånd at det skulle være ille å bli strippet og slik, men jeg er ikke enig.
Hvorfor skal du settes i gang denne gangen? Du svarer bare om du vil altså :)
Hadde en grusom fødsel sist. Og etter det har jeg helt skrekken for at det skal skje igjen. Så denne gangenfor min egen del skal ting være planlagt, så langt det lar seg gjøre. Jeg syntes heller ikke det var ille å bli strippet:)

Tror jeg føder en dag etter termin!

måtte settes i gang 14 dager på overtid med junior, håper på å føde litt før termin denne gangen.

Jeg tror jeg kommer til å gå over men håper på termin eller litt før :=) ble satt igang på dag 10 på overtid sist så ;)

Gjekk 9 dager over sist , så regner egentlig med at det ikkje skjer nåke før termin her :)

Tør ikke håpe på noe før termin, sikkert min flaks etter å ha blitt flyttet 6 dager at jeg må gå 10 dager over tida i tillegg.. Sist fødte jeg 11 dager før UL-termin og 19 dager før tidlig-UL termin :-p

Fødte 21 dager og 4 dager før med de guttene jeg har. Tror han kommer også kommer før terminen, håper jeg :D

Jeg tror jeg kommer til å føde rundt termin. Kanskje ett par dager før :)

Emilie kom med haste snitt i uke 29.... Har en rar følelse for uke 32 denne gangen......

Har født 2 uker og 1 uke før med de andre.. Så tror før denne gangen også... Men kanskje han er en luring som velger å komme etter termin ? :)

Back
Topp