Når tror du at..

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Den lille kommer? 
Hadde vært gøy å se hva du tror ift til termin, og å se når babyen kommer å sammenligne etterpå :D

Jeg tror min kommer den 13. har termin 22 :)

har termin 13 april, men tipper h*n kommer 10-13 ;) (men typisk ville vært at h*n kommer ca 1 uke før, for da er permisjonen ferdig 22 des og ikke 29, altså må jeg jobbe jula ;)

fikk første 3 dager over, og andremann på termin, så vil vel egentlig tro at denne også kommer i de dager ;)

Jeg tipper hun kommer 24. april, og sambo tipper 21. april :) Jeg har termin 20. april. Håper hun kommer på termin eller etter, sånn at vi rekker å bli ferdig med flyttinga :)

Tipper at den kommer i begynnelsen av mai. Termin 29. april. Sist gikk jeg 4 dager over.

Tipper jeg går over den her gangen bare fordi jeg var så heldig og fikk 15 dager før termin sist. Har termin 11 april og tipper h#n kommer 14 april.

Men hvis h#n her også kommer 2 uker før temin så må jeg være alene på sykehuset under fødselen. Før svigers drar nemlig på Kieltur 28 mars! Og vi har ikke noen annen familie i nærheten. Så hvis det skjer da håper jeg det starter på morgonen når datteren vår skal i bhg.

Håper hun kommer i begynnelsen av april, har termin den 10. Førstemann kom 9 dager før så hun kan gjerne komme noe slikt hun også :)

Enten ett par dager før, eller til termin. Ikke over :-)
Førstemann kom til termin, så da gjør forhåpentligvis denne det også :-p

Jeg tror jeg føder litt før termin. Tror det skjer i påsken. 

Jeg håper og tror noen dager eller en uke før termin 5april.
Lite overtid i min familie (jeg kom 6uker før, søstra en uke før) :)
Er veldig lik mamma og har allerede modningstegn. Men håper han ikke kommer altfor tidlig, derfor håper jeg på uka før.
Kommer til å bli SÅ nedtur hvis jeg går 10dager over tida når jeg tror han kommer før, hehe :)

tipper 25 mars, har termin den 28mars.
Fekk mine to første 6 og 8 dagen før termin. bler spennende!!

Tror ho kommer 10. april, har termin 7. april. Sambo tror ho kommer 12. april, så vi får jo bare se :).

Så spennende! :) 
Blir arti å se om noen av oss tipper riktig:)

jeg har vært ganske sikker på hun kommer over termin, har 18. og tipper på den 25. :) men jeg må forberede meg på at det kan være hun kommer før så jeg ikke blir helt tatt på sengen.
I bunn og grunn er jeg fornøyd viss hun kommer etter påske og før Maii ;)

Har spesielt 3 datoer jeg tror på.
7., 10., og 12. april.
Har termin 9., på min mormors bursdag

Forrige gang tippet jeg riktig dato på gutten vår, blant 4.

DK82 skrev:
Jeg håper og tror noen dager eller en uke før termin 5april.
Lite overtid i min familie (jeg kom 6uker før, søstra en uke før) :)
Er veldig lik mamma og har allerede modningstegn. Men håper han ikke kommer altfor tidlig, derfor håper jeg på uka før.
Kommer til å bli SÅ nedtur hvis jeg går 10dager over tida når jeg tror han kommer før, hehe :)

Det kan jeg love deg! Jeg fødte 10 dager over sist - og det var tunge dager tilslutt!
Tror du burde ha en liiiiten forberedelse på overtid også, selv om man gjerne ikke vil tenke på det ;-)

*Marianne83*2+1 skrev:
har termin 13 april, men tipper h*n kommer 10-13 ;) (men typisk ville vært at h*n kommer ca 1 uke før, for da er permisjonen ferdig 22 des og ikke 29, altså må jeg jobbe jula ;)

fikk første 3 dager over, og andremann på termin, så vil vel egentlig tro at denne også kommer i de dager ;)

Men det stemmer vel ikke? Føder man før termin går det jo bare utover de 3 ukene man tar før, ikke resten av permisjonen.

Imogene skrev:

*Marianne83*2+1 skrev:

Men det stemmer vel ikke? Føder man før termin går det jo bare utover de 3 ukene man tar før, ikke resten av permisjonen.

Jo, du mister de dagene som er igjen av de 3 ukene, dessverre! Så om du føder 14 dager før tiden kuttes permisjonen med 14 dager. Men om du går over så får du ikke mer tid. Litt urettferdig.

Jeg har termin 8 april, men har "fått opp" 8 mars og 6 april. Det er vel datoer jeg har drømt at har hatt betydning. Drømmer betyr jo ingenting, men jeg drømte også at jeg var gravid, selv om jeg hadde tatt to graviditetstester som var negative. Men jammen var jeg ikke gravid allikevel! 

Back
Topp