Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper og tror noen dager eller en uke før termin 5april.DK82 skrev:
Lite overtid i min familie (jeg kom 6uker før, søstra en uke før) :)
Er veldig lik mamma og har allerede modningstegn. Men håper han ikke kommer altfor tidlig, derfor håper jeg på uka før.
Kommer til å bli SÅ nedtur hvis jeg går 10dager over tida når jeg tror han kommer før, hehe :)
har termin 13 april, men tipper h*n kommer 10-13 ;) (men typisk ville vært at h*n kommer ca 1 uke før, for da er permisjonen ferdig 22 des og ikke 29, altså må jeg jobbe jula ;)*Marianne83*2+1 skrev:
fikk første 3 dager over, og andremann på termin, så vil vel egentlig tro at denne også kommer i de dager ;)
Imogene skrev:
har termin 13 april, men tipper h*n kommer 10-13 ;) (men typisk ville vært at h*n kommer ca 1 uke før, for da er permisjonen ferdig 22 des og ikke 29, altså må jeg jobbe jula ;)*Marianne83*2+1 skrev:
fikk første 3 dager over, og andremann på termin, så vil vel egentlig tro at denne også kommer i de dager ;)
Men det stemmer vel ikke? Føder man før termin går det jo bare utover de 3 ukene man tar før, ikke resten av permisjonen.