Når tror du at jeg hadde EL?

Lykkepjuska

Elsker forumet
Ikke at det er så veldigveldig viktig.... Men tenker litt på det fordet!

Fikk første positive EL-test fredag 11.11, men fikk enda en positiv 12.11.. Nå skal det sies at ingen av disse var sterkere enn teststreken, men definitivt sterkere enn den 10. og 13. Testet etter EL på ettermiddagen. Vet ikke om det er viktig, men hadde EL-slim på fredag 11. ..

Er derfor enten 3+6 eller 4+0 i dag. Ikke mye som skiller, og enegtlig ikke viktig, men.. Er nok en person som liker å ha full kontroll! 
 
 
Tror jeg selv hadde gått utifra el 13.nov, men kan jo ha vært sent på dagen den 12 også, tenker jeg da...

Men skjønner ikke helt tickerne dine jeg også har du to stk som viser ulikt?

Uansett, som du sier 1 dag fra eller til, spiller jo ikke så mye rolle, men fullt forståelig hvorfor du vil ha kontroll, for jeg er helt lik ;)
 
Ja, hahaha! Også er begge tickerne feil! Jeg hadde lang syklus, så er så vanskelig å få de til å bli riktig... I følge BB EL-kalkulator hadde jeg 14. Men kanskje jeg heller skal gå ut ifra 13. da.

Skal se om jeg får ordna tickern, er jo bare 4+0 i dag.

Takk for hjelpen. =)
 
Hehe, kjenner meg selv igjen i den der ja ;)
Vet ikke når du hadde el da, men vil tro en eller to dager etter el-slim. Det kommer jo litt an på hvor lang syklus du har også, tickerne går vel ut i fra standarder... men mulig de har forskjellig standard også da...
Sånn egentlig spiller det jo liten rolle når el var, for terminen blir uansett justert ved ordinær ul :)
 
Back
Topp