Så en lik tråd i Mai gruppa, syntes den hørtes litt morsom ut så kjører i gang en her også
Når tror du at babyen kommer versus når termin er?
Når tror du at babyen kommer versus når termin er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier nr. 3 er en luring, så hvordan hun er en luring er jeg spent på! Om det blir at fødselen blir veldig kort/lang eller om hun kommer en stund før eller etter. Jeg gjetter 29. Mars!
Har termin 26 April, så da kommer han sikkert i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis må jeg ikke gå 11 dager over siden jeg er over 40 år denne gangenJeg har fått beskjed fra Bærum om at jeg ikke «får» gå over pga alder, er 40 år.Måtte settes i gang sist og er overbevist om at det vil skje igjenHar termin 26 April, så da kommer han sikkert i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis må jeg ikke gå 11 dager over siden jeg er over 40 år denne gangen
Jeg fikk også den beskjeden og ga pent beskjed tilbake at det er mitt valg. De kan ikke tvinge ballongen oppi sjura miJeg har fått beskjed fra Bærum om at jeg ikke «får» gå over pga alder, er 40 år.

Javel, her sa jordmor at jeg skal vurderes på termindato. Sykehuset har satt ordinær "overtids dato", altså 11 dager over, på helsekortet under ultralyd. Merkelig hvis de har ulik praksis på det? Hva oppgav de som årsak?Jeg har fått beskjed fra Bærum om at jeg ikke «får» gå over pga alder, er 40 år.
Bare alder egentlig.Javel, her sa jordmor at jeg skal vurderes på termindato. Sykehuset har satt ordinær "overtids dato", altså 11 dager over, på helsekortet under ultralyd. Merkelig hvis de har ulik praksis på det? Hva oppgav de som årsak?![]()
Var derfor jeg skrev «får», for den diskusjonen blir tatt når vi eventuelt kommer så langtJeg fikk også den beskjeden og ga pent beskjed tilbake at det er mitt valg. De kan ikke tvinge ballongen oppi sjura mi![]()

Jeg ble satt igang med nr 1 på dag 11, nr to kom av seg selv fem dager over termin. Jeg håper for deg at babyen kommer av seg selv.Måtte settes i gang sist og er overbevist om at det vil skje igjenHar termin 26 April, så da kommer han sikkert i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis må jeg ikke gå 11 dager over siden jeg er over 40 år denne gangen