Når tror du at du føder?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Så en lik tråd i Mai gruppa, syntes den hørtes litt morsom ut så kjører i gang en her også :)

Når tror du at babyen kommer versus når termin er?

Jeg tror den kommer enten 21. eller 28. april. Termin 24. :) Så har kanskje mest trua på 28. :P

Jeg har termin 2. April. Sist fødte jeg på termindatoen, denne gangen tror jeg at det enten blir et par dager før eller et par dager etter. Jeg håper ikke hun kommer 1. april, så det er typisk min flaks at hun kommer da :hilarious: De sier nr. 3 er en luring, så hvordan hun er en luring er jeg spent på! Om det blir at fødselen blir veldig kort/lang eller om hun kommer en stund før eller etter. Jeg gjetter 29. Mars!

Måtte settes i gang sist og er overbevist om at det vil skje igjen :dance018Har termin 26 April, så da kommer han sikkert i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis må jeg ikke gå 11 dager over siden jeg er over 40 år denne gangen

Måtte settes i gang sist og er overbevist om at det vil skje igjen :dance018Har termin 26 April, så da kommer han sikkert i begynnelsen av mai. Forhåpentligvis må jeg ikke gå 11 dager over siden jeg er over 40 år denne gangen
Jeg har fått beskjed fra Bærum om at jeg ikke «får» gå over pga alder, er 40 år.

Jeg har hele tiden sagt at han sikkert kommer i påska, men nå tror jeg mer uka etter påske, så holder en knapp på 04.04! Har termin 17.04 så om jeg går over blir det veldig lenge å vente :P

Min første kom 1 uke før termin, men tror jeg går over denne gangen. Både mamma og søster fikk første før termin og andre etter termin. Skal jeg tippe på dato så blir det 28.april, termin er 22 april ifølge ultralyd, men 26. april ifølge eggløsning.

Last edited:
Har termin 3. april - håper et par dager etter, heller enn å føde i mars eller 1. april :smiley-ashamed004

På termin. Jeg har gått over med de to andre, men denne gangen blir jeg satt igang dersom hun ikke har kommet til termin, så da blir det vel igangsetting på termin. Ønsker egentlig å føde i slutten av påsken, da er mamma og pappa her, så barnevakten er da i huset. Evt kunne jeg tenke meg å føde på min bursdag 13. april :Heartred

Jeg har fått beskjed fra Bærum om at jeg ikke «får» gå over pga alder, er 40 år.
Javel, her sa jordmor at jeg skal vurderes på termindato. Sykehuset har satt ordinær "overtids dato", altså 11 dager over, på helsekortet under ultralyd. Merkelig hvis de har ulik praksis på det? Hva oppgav de som årsak? :)

Javel, her sa jordmor at jeg skal vurderes på termindato. Sykehuset har satt ordinær "overtids dato", altså 11 dager over, på helsekortet under ultralyd. Merkelig hvis de har ulik praksis på det? Hva oppgav de som årsak? :)
Bare alder egentlig.

Jeg håper i mars! Alt etter fredag er gudd. Har termin 02.04. Blir satt i gang på termin om han ikke kommer før!

Fødte første 13 dager før termin, andre 7 dager før. Har termin 10 april, gjetter mellom 3-5 april. Men de sier jo tredje er en luring, så får jo se :p

Jeg ble satt igang med nr 1 på dag 11, nr to kom av seg selv fem dager over termin. Jeg håper for deg at babyen kommer av seg selv.

Jeg har født rundt termin tidligere, så... terminen er 18. Veksler mellom å tenke at hun kommer den 15. Og at jeg blir satt igang den 18. Fordi fødselen ikke er igang enda. Får ikke gå over jeg heller siden jeg er over 40

Back
Topp