Når tror du at du føder =) ?

hope<3

Elsker forumet
Tidsfordriv ;)
...

Her tror jeg nok jeg går over tiden. Men vil veeeldig gjerne føde før ;)

Gjekk 9 dager over termin sist, tviler på at denne kjem før!:pp men eg håper sterkt på at den kjem før!:p

Fikk 6 uker før sist, og kjenner på meg at lillebror begynner å bli utolmodig. Blir spennende å se hvor lenge han holder seg inne :)

FØR!!
(det er ihvertfall lov å håpe)

Storebror ble født 2 dager før termin, og håper at lillebror kommer til termin :-)

Håper ihvertfall ikke at han kommer flere uker før - har ikke tid! Altfor mye som skal gjøres klart til nr. 2 :-p

Fødte to uker før tiden med sønnen min, og tror jeg gjør det nå også :-) Kjenner at han gjør seg klar, bare håper han kan vente til tidligst 15. Juni :-p

Fødte 2 uker på overtid med første, til termin med andre...
Men jeg har fått det helt for meg at lillebror kommer til å komme før vi forventer det.....

Min første kom 5 dager før termin så jeg satser på 10 dager før denne gangen, kjenner liksom at kroppen begynner å bli klar :)

Håper han kjem før termin, men trur eg går over...
Med storebror blei eg satt i gang 4 dager over pga SF.. 

Jeg har termin 16. juli, og tipper at han/hun kommer 21. juli! :P

håper kommer litt før termin. nr 1 kom 5 daga før ul termin,men 1 dag ette den termin jeg hadde regnet ut. så det blir spennende å se! :)

eg tror før--utifra kynnerne eg har og følelsen eg har.. + storesøster kom 2 dager over..så blir jo spennende å se når..men håpe jo an komme noen dager før..kjenne eg begynne å bli små klar te å møte gutten nå...deilig med sånnen følelse :D

Har en følelse at jenta vår kommer før termin.
Første barnet ble tatt med planlagt keisersnitt 7 dager før.
Har termin 11 Juli, men det popper opp 28 juni i hodet hver gang jeg tenker på fødsel.
Blir spennende å se :)

Back
Topp