Når tror dere lille kommer?

Engel

Forelsket i forumet

Vet det er tidlig å tenke på det, men lurer like vel om noen har noen formeninger om når lille vil bli født i forhold til termin?

Her er jeg ganske sikker på at han kommer 3 uker før termin. Tipper 30 september på bursdagen min. Ville uansett vert verdens beste bursdagsgave <3 

Selv om det er tidlig å tenke på er det alltid gøy å spekulere litt, hehe...
Jeg kan nok regne med baby før termin denne gangen også. 

Jeg aner ikke! 

Har termin 11 Oktober, mens storesøster har bursdag 5 Oktober. Hun kom 5 dager over termin... 

Har absolutt ingen anelse, clueless 

Men jeg håper de får hver sin dag, dvs at lillesøster/lillebror ikke kommer på Ada Christine sin bursdag

Nei ikke vet jeg... Mitt første barn kom 10 dager FØR termin, mitt andre 10 dager ETTER og den siste kom PÅ termin, så hva blir vel det neste? ;-)

har termin 31 oktober.. så tror den/de kommer i august/tidlig september.. er vi veldig uheldig så er det i juli.. rett etter uke 23. men vi får se.. håper på 35 uker..

Har foreløpig termin 7.okt, men håper det blir 1.okt. Da blir mannen 30 og det ville blitt tredje generasjon født 1.oktober... Merker presset allerede

Har ikke den snaueste anelse...  har jo ingen barn fra før, og derfor ingen ting å sammenligne med. Den kommer når den kommer, hehe... :0)

eg reknar med eg må gå over denna gangen og! 

Daniel måtte lurast ut med piller og drypp 9 daga over terminen, blei satt igang pga. vatn og høgt blodtrykk! Håpa me er på sjukehuset denne gangen og, synst det var veldig greit å vente der!

Tipper ks den 18.10 :)

Jeg har en deformasjon i livmoren som gjør at sjansen er stor for prematur fødsel. William kom i uke 35, og legene sa i ettertid at jeg var heldig som fikk gå såpass lenge. Håper jeg er like heldig denne gangen, men han kommer nok før termin, ja. Hadde vært morsomt om han kom akkurat på termindagen da, siden det er bursdagen min, men det er vel for mye forlangt.

jeg fikk lisje mor 12 dager før termin so sattser på ca 10 dager før den gangen hær også:)
jeg lekkte forstervan i 4 dager før jeg oppdaget det, å vart da satt i gang:)

Back
Topp